دفعات بازدید: 8,231

تاریخ انتشار: 1390/09/22 - 0:04

اولین آزمون تعیین سطح پیلاتس در ماهشهر

 

 اولین آزمون تعیین سطح رشته پیلاتس در ماهشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش های همگانی ماهشهر اولین آزمون تعیین سطح رشته پیلاتس با حضور ورزشکاران این رشته به انجام رسید مدرسی این کلاس به عهده سرکار خانم الهام قنبرنژاد مربی توانمند پیلاتس ایران و رئیس کمیته  پیلاتس استان خوزستان بود.

اولین آزمون تعیین سطح رشته پیلاتس در ماهشهر با همکاری پتروشیمی بوعلی بالاخص آقایان نصیری و علیپور انجام گردید ، ضمن اینکه خانم بنفشه آقایی رئیس کمیته  در تشکیل این کلاس نقش بسزایی داشتند.

امید است همه ارگانها در شهرستان ماهشهر همچون پتروشیمی بوعلی در امر توسعه ورزش های همگانی در بین خانواده ها و مردم ورزش دوست ماهشهر گامی بلند را بر دارند.

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • قمبرنژاد

    تاریخ : ۱ - دی - ۱۳۹۰

    با سلام و تشکر از حسن نیت وهمکاری بیدریغ شما لطفا به جای واژه ی رییس انجمن از رییس کمیته استفاده کنید . مژده ای برای آقایان در خصوص آغاز دوره کلاس های کارگاه تعیین سطح که در 21 دی ماه لغایت 23 دی ماه برای اولین بار در استان خوزستان شهرستان اهواز برگذار میگردد.


  • علی

    تاریخ : ۲۱ - اردیبهشت - ۱۳۹۲

    با عرض سلام و تشکر از زحمات همه دست اندرکاران و مربیان محترم که در این شهری که از امکانات و اماکن تفریحی بی بهره هست با ایجاد چنین ورزشهای مفیدی سلامت و نشاط رو به خانواده ها هدیه میکنن امیدوارم موفق و پیروز باشید در پناه خدا…


ارسال دیدگاه