دفعات بازدید: 2,550

تاریخ انتشار: 1393/11/17 - 13:31

مهرامی ها تماشاگران ماهشهری را تحریک کردند!!

شاپور یاوری

 

خبرنگار اعزامی ما به سالن اندیشه شهرک بعثت بندر ماهشهر در خصوص اتفاقات فینال لیگ ملی بسکتبال کشور عنوان کرد : در ابتدا در جریان بازی داور مسابقه چندین سوت اشتباه زد و همین امر باعث شد تا خشم تماشاگران ماهشهری برافروخته شود ضمن اینکه این اشتباهات در یک دقیقه پایانی بسیار چشمگیرتر و تاثیرگذارتر  بود و در حالی که توپ به پای بازیکن مهرام خورد داور به طور عجیبی توپ را باز هم به مهرامی ها داد!!!

در ادامه این دیدار حرکات ناشایست مهرامی ها در جشن قهرمانی آن هم در مقابل هزاران تماشاگر متعصب پتروشیمی کاری زیبنده نبود و همین امر خشم تماشاگران را دوچندان کرد ، سوال اینجاست آیا میتوان از این تماشاگران خرده گرفت؟؟؟!

در آوردن پیراهن توسط بازیکنان مهرام آن هم در مقابل دوربین های تلویزیونی!!

پس از پایان مسابقه در حرکتی عجیب برخی بازیکنان  مهرام در مقابل دوربین های تلویزیونی پیراهن های خود را در وسط زمین در آوردند و به شادی پرداختند!!

بی شک تماشاگران فهیم  پتروشیمی بندرامام شهرستان بندر ماهشهر همیشه و در همه حال مهمان نواز خوبی بوده اند و با شعار احترام به امر داوری و تیم مهمان مشغول به تشویق تیم خود بوده اند حال اگر اشتباهات داوری آن هم به طوری واضح و همچنین شادی های غیر حرفه ای مهرامی ها در مقابل تماشاگران ناراحت و خشمگین پتروشیمی بندرامام انجام نمیشد آیا باز هم این اتفاقات می افتاد؟!

کار پسندیده شاپور یاوری مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام 

در حالی که مهرامی ها قهرمانی سال گذشته پتروشیمی را با پول خوانده بودند !!شاپور یاوری مدیرعامل محبوب باشگاه پتروشیمی بندرامام طی پیامی عنوان قهرمانی مهرام را تبریک گفت تا بار دیگر نشان دهد احترام و اخلاق مهم ترین رکن ورزش است.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • فهیمه دانایی

    تاریخ : ۱۸ - بهمن - ۱۳۹۳

    با عرض سلام و ادب
    متاسفانه با وجود اسناد مستند در اشتباهات فاحش داوری در ورزش بسکتبال هیچ مقامی برای رسیدگی وجود ندارد فقط میتوان گفت که تیم بندرامام باید چنان با قدرت بازی خود را به اجرا بگذارد که هیچ اشتباه داوری عمد یا غیرعمدی سرنوشت این تیم را عوض نکند


ارسال دیدگاه