دفعات بازدید: 1,166

تاریخ انتشار: 1393/12/11 - 14:54

هفته هفتم لیگ برتر / تساوی پتروشیمی در 345 دقیقه

پینگ پنگ لیگ برتر ایران

هفته دوم از مرحله برگشت لیگ برتر باشگاههای کشور روز گذشته با انجام سه دیدار برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر به نقل از اولین پایگاه رسمی خبری تنیس روی میز ایران ، در این هفته و در حساس ترین بازی شهرداری تبریز میزبان پتروشیمی بندرامام بود . در این مسابقه که 345 دقیقه به طول انجامید شاگردان پیمان حسنی اولین پیروزی را در بازی دوبل کسب کردند. در نخستین بازی روئین تن و اخلاق پسند با نتیجه 3 بر صفر سامان ابراهیمی و مهدی خوشمرام را شکست دادند.

در دومین بازی شو پن چینی مقابل عارف احمدی فر به میدان رفت که با نتیجه سه بر صفر پیروز شد تا بازی برای دو تیم مساوی شد.

در ادامه این مسابقه همین روند برای دو تیم ادامه داشت، با این که پتروشیمی چندین بار از حریف پیش افتاد اما شهرداری تبریز اجازه نداد تا اختلاف بین دو تیم به عدد دو برسد و بلافاصله بعد از هر شکست بازی را به تساوی کشاند. تنها در بازی نهم بود که بازیکن چینی توانست برای اولین بار تیمش را مقابل پتروشیمی پیش بیندازد اما در نهایت این بازی با حساب 5 بر 5 خاتمه یافت و نتیجه بازی دور رفت دوباره تکرار شد.

در این مسابقه نزدیک و نفس گیر محمد رضا اخلاق پسند یکی از مهمترین پیروزی های تیمش را رقم زد، اخلاق پسند در هفتمین بازی موفق شد شوپنگ چینی را سه بر دو مغلوب کند تا با سه پیروزی در این مسابقه بهترین بازیکن میدان باشد . در این مسابقه میدیا لطف اله نسبی و محمد فرقدانی هم عملکرد خوبی مقابل بازیکنان چینی داشتند و دیدارهای خود را در گیم پنجم واگذار کردند.

تیم پتروشیمی بندر امام که به علت حاضر نشدن تیم آینده سازان در هفته اول دور برگشت 6 بر صفر برنده بازی اعلام شده بود با احتساب یک امتیاز این دیدار 11 امتیازی شد و یک پله در جدول رده بندی صعود کرد .

اما در مسابقه دیگر این هفته دانشگاه آزاد اسلامی میهمان پالایش نفت آبادان بود . بازیکنان پالایش و نفت آبادان از ابتدای این مسابقه بسیار با انگیزه ظاهر شدند و دست به کار بزرگی زدند ، اولین شگفتی این دیدار در بازی دوبل رقم خورد جایی که نوشاد عالمیان و میعاد لطفی مقابل حمیدرضا طاهرخانی و مهرشاد پوده به میدان رفتند. این بازی با برتری 3 بر 1 بازیکنان آبادان به پایان رسید.

نوشاد عالمیان در دومین بازی تیمش مقابل طاهرخانی قرار گرفت که با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد، پس از نوشاد افشین نورزی دومین پیروزی دانشگاه آزاد را مقابل دانیال کبیری رقم زد. نیما عالمیان در سومین بازی مقابل اکبر بهمنی به میدان رفت که این بازی بسیار نزدیک با برتری 3 بر 2 نیما عالمیان جوان مقابل اکبر بهمنی با تجربه به پایان رسید.

در حالی که دانشگاه آزاد اسلامی 3 بر 1 از حریف پیش بود در سه بازی پیاپی امین میر الماسی، میعاد لطفی و افشین نوروزی بازی های خود را واگذار کردند تا دانشگاه آزاد اسلامی 4 بر 3 در این دیدار از حریف عقب بیفتد. نوشاد یک بار دیگر بازی را برای تیمش به تساوی کشاند و در بازی با دانیال کبیری 3 بر صفر پیروز شد تا همه چیز برای دو تیم مساوی شود.

اکبر بهمنی که توانسته بود بازی نزدیکی با نیما عالمیان ارائه دهد مقابل امین میرالماسی به میدان رفت که این بازیکن جوان را مغلوب تجربه خود کرد . این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود اکبر بهمنی خاتمه یافت تا همه نگاهها به بازی آخر دوخته شود.

در آخرین بازی نیما عالمیان برای اینکه تیمش بدون امتیاز از این میدان خارج نشود مقابل سجاد حسینی قرار گرفت. این بازی سرنوشت ساز و نزدیک در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود نیما عالمیان خاتمه یافت و دو تیم به تقسیم امتیاز این مسابقه رضایت دادند.

همچنین در آخرین دیدار هفته دوم دور برگشت تیم آینده سازان در آکادمی بین المللی تنیس روی میز میزبان تیم خلیج پژم بود. در پایان بازی خلیج پژم 6 بر 2 آینده سازان را شکست داد تا تنها تیم پیروز هفته دوم باشد.

در پایان دیدارهای این هفته با توجه به تقسیم امتیازات در سایر دیدارها و کسب تنها پیروزی هفته توسط خلیج پژم این تیم 18 امتیازی شد و جای دانشگاه آزاد در صدر جدول را گرفت.

تا پایان هفته هفتم این رقابت ها تیم های خلیج پژم بندرعباس با 18 امتیاز ، دانشگاه آزاد با 17 امتیاز و پتروشیمی بندرامام با 11 امتیاز مکان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند . شهرداری تبریز با 9 امتیاز ، نفت آبادان با 4 امتیاز و آینده سازان بدون امتیاز در رده های بعدی قرار دارند .

ریز نتایج مسابقات :

پتروشیمی بندرامام 5 … شهرداری تبریز 5

دونفره :

روئین تن و اخلاق پسند 3 – 0 سامان ابراهیمی و خوشمرام

انفرادی :

عارف احمدی فر 0 – 3 shupeng
اخلاق پسند 3 – 2 مهدی خوشمرام
میدیا لطف اله نسبی 2 – 3 Durufie
محمد فرقدانی 3 – 0 حامد افکاریان
محمد علی روئین تن2 – 3 سامان ابراهیمی
اخلاق پسند 3 – 2 shupeng
عارف احمدی فر 2 – 3 مهدی خوشمرام
محمد فرقدانی 2 – 3 Durufie
میدیا لطف اله نسبی 3 – 1 حامد افکاریان

 

دانشگاه آزاد 5 …. نفت آبادان 5

دونفره :

نوشاد عالمیان و لطفی 1 – 3 طاهرخانی، مهرشاد پوده

انفرادی :

نوشاد عالمیان 3 – 0 حمیدرضا طاهرخانی
افشین نوروزی 3 – 0 دانیال کبیری
نیما عالمیان 3 – 2 اکبربهمنی
امین میر الماسی 0 – 3 سجاد حسینی
میعاد لطفی 1 – 3 مهرشاد پوده
افشین نوروزی 0 – 3 حمید رضا طاهرخانی
نوشاد عالمیان 3 – 0 دانیال کبیری
امین میرالماسی 0 – 3 اکبر بهمنی
نیما عالمیان 3 – 2 سجاد حسینی

ارسال دیدگاه