دفعات بازدید: 3,424

تاریخ انتشار: 1393/12/11 - 21:44

شاهین ماهشهر پس از سالیان صدرنشین لیگ برتر فوتبال خوزستان شد!!

سمير,مجيدي,ماهشهر,خوزستان,سرمربي,شاهينknshماهشهر,فوتبال,

به گزارش پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر شاهین ندسا در ادامه هفته بیست سوم میزبان تیم کارگر شادگان بود که توانست با یک نتیجه پر گل با حساب 7 بر 2 پیروز این میدان باشد شاگردان سمیر مجیدی نسب مربی با دانش و توانمند ماهشهری با ارائه یک بازی هجومی و قابل تحسین توانستند این پیروزی با ارزش را رقم بزنند تا در پایان بازی و با توجه به دیگر نتایج صعود به صدر جدول را جشن بگیرند.

شاهین ماهشهر بندر

صدرنشینی شاهینی ها به راحتی به دست نیامد!!

تیم فوتبال شاهین ندسا ماهشهر با وجود بازیکنانی بومی و غیرتمند و همچنین پرتلاش و همت کادر فنی آقایان سمیر مجیدی نسب (سر مربی ) ایمان چنعانی ( مربی)  ایمان حسنی ( مربی ) توانستند با انجام تمرینات منظم و برنامه ریزی شده به این مهم دست یابند بی شک جونان ارزشمند ماهشهری نشان دادند که در صورت حمایت میتوانند به تنهایی بر فراز استان خوزستان بدرخشند.

احمد ثابت

نقش سرپرست شاهین در صدرنشینی و موفقیت این تیم تاثیر بسزایی دارد

در ابتدا فصل وحید کاظمی نژاد مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین ندسا ماهشهر با انتخاب و حضور احمد ثابت مرد توانمند و با اخلاق ورزش بندر ماهشهر عنوان کرد : احمد ثابت مرد ورزشی و تحصیل کرده ورزش ماهشهر عامل موفقیت این فصل ما در لیگ برتر فوتبال خوزستان خواهد شد.

کاپیتان های شاهین نقش پر رنگی در صدرنشینی امروز شاهین ها دارند

بی شک یکی از عوامل موفقیت های هر تیمی میتواند وجود کاپیتان های آن تیم باشد زیرا کار رهبری در زمین و … به عهده کاپیتان تیم است از این رو کاپیتان های با ارزش و با سابقه شاهین از جمله آقایان ماجد آلبوموسی ، امید عسکروای پور ، رضا صالحی و ساجد حردانی در صدرنشینی امروز شاهین نقش بسزایی را ایفاد کردند.

درخشش بازیکنان شاهین و تماس از تیم های مختلف برای جذب این بازیکنان برای لیگ های بالاتر!!

کاظمی نژاد مدیرعامل شاهین ندسا ماهشهر به خبرنگار ما عنوان کرد : از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال خوزستان برخی بازیکنان ما مورد توجه تیم های مطرح خوزستانی در لیگ دسته دو و دسته یک کشور قرار گرفتند و هر چند که بنده با پیشرفت و حضور این بازیکنان در دسته های بالاتر موافق بودم اما جالب است بدانید این جوانان غیرتمند بدون چشم داشت و با وجود مشکلات عدیده ، با تعصب و غیرت خود عنوان کردند که مایل هستیم با همت و تلاش خود به دسته بالاتر صعود کنیم و اثبات کنیم که ظرفیت و پتانسل فوتبال بندر ماهشهر بسیار بالاست و جوانان این منطقه میتوانند بی واسطه دست به کارهایی بزرگ بزنند.

شاهین

majed

نتايج هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال خوزستان+جدول و برنامه هفته دوازدهم

شاهین بندر ماهشهر

جدول مسابقات :

shahin nedsa

 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :6

  • یوسف علیپور

    تاریخ : ۱۱ - اسفند - ۱۳۹۳

    با سلام .به همه دلیر مردان بی ادعای شاهین . بچه ها هفته های پایانی نزدیک است دوست دارم به همه ثابت شود شاهین همیشه در قله هاست و این نشان دهنده لیاقت بالای همه مجموعه شاهینی هاست . از صمیم قلب آرزوی پیروزی و سربلندی شما را دارم.به امید حضور شاهین در لیگ برتر فوتبال ایران .
    دوست دار شما و شاهینی کوچک یوسف علیپور


  • نریموسائی

    تاریخ : ۱۲ - اسفند - ۱۳۹۳

    به امید خدا قهرمانی تیم شاهین رو در ماهشهر جشن بگیریم.


  • بهنام فرخ زاد

    تاریخ : ۱۲ - اسفند - ۱۳۹۳

    تبریک به همگی درودبرغیرتتان بی صبرانه منتظر جشن قهرمانی هستیم


  • مسعود

    تاریخ : ۱۲ - اسفند - ۱۳۹۳

    تبریک به بچه های شاهین،انشالا قهرمانی،قهرمان شدن و رفتن به لیگ کشور از خریدن امتیاز با ارزش تره،درود بر غیرتتون


  • علي اصغر بهشتي

    تاریخ : ۱۸ - اسفند - ۱۳۹۳

    درود بر جوانان با غيرت شاهين ماهشهر كه همچون شاهين در فوتبال خوزستان اوج گرفته و انشاء الله با پيروزي در بازيهاي پيش رو بر قله افتخار فوتبال خوزستان بنشينند


  • حسن قنواتی

    تاریخ : ۱۹ - اسفند - ۱۳۹۳

    ان شاء الله قهرمانی رو با اقتدار به دست بیارید،اقتداری در حد و اندازه ی فوتبال ماهشهر


ارسال دیدگاه