دفعات بازدید: 1,736

تاریخ انتشار: 1394/01/21 - 20:28

عموری: پشت سر گذاشتن گرگان کار سختی نیست

علی عموری نژاد

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم بسکتبال صنایع ماهشهر دو لیگ ملی و حرفه ای را در مجموع با بودجه ای 200 میلیون تومانی که بیشتر آن خرج بازیکنان خارجی و سفرهای تیم شده است، سپری کرده و با وجود هزینه های کم در حال حاضر به رده پنجم جدول رده بندی رسیده است.

علی عموری سرمربی تیم که تاکید می کند با توجه به حمایت نکردن شرکت های پتروشیمی باید این تیم را “منتخب بسکتبال ماهشهر” نامید، بعد از پیروزی نزدیک به 100 امتیازی مقابل ثامن مشهد در خانه حریف توضیح داد: 3 بازیکن غیر بومی تیم به خاطر مشکلات غذا و محل اقامت در 2 بازی اول نیم فصل همراه تیم نبودند و با بازیکنان بومی و خارجی های تیم مقابل ثامن به میدان رفتیم. تمام بازیکنان تیم خوب بازی کردند و دفاع بسیار خوبی انجام دادیم که موفق به شکست میزبان شدیم. 

وی ادامه داد: پیش از این گفته بودم که در صورت حمایت خوب مالی چهارم می شویم. تا به حال فقط بودجه بازیکنان خارجی تامین شده است و امیدواریم که باز هم با تیم تعامل شود. گرفتن گرگان در رده چهارم کار سختی نیست اما این بستگی به بودجه و شرایط تیم دارد. اگر بودجه تامین نشود دیگر میلی به چهارم شدن نداریم. در صورت نداشتن بودجه با چه شرایطی باید به پلی آف برویم؟

عموری گفت: شورای شهر و شهرداری برای بازیکنان خارجی بودجه ای را در اختیارمان قرار دادند اما شرکت های صنایع بعید است که دیگر کمکی انجام دهند. با این وجود هنوز دکتر قمر فرماندار ماهشهر دنبال کار تیم است تا باز هم حمایت شورای شهر را جلب کند

ارسال دیدگاه