دفعات بازدید: 943

تاریخ انتشار: 1394/01/26 - 1:14

عموری : شاگردانم برای پیروزی مقابل هفت الماس هم‌قسم شده بودند

sana

سرمربی تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر پس از برتری تیمش مقابل تیم هفت الماس در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال باشگاه‌های کشور گفت: شاگردانم برای پیروزی مقابل تیم هفت الماس هم قسم شده بودند.

علی عموری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین پس از برتری شاگردانش مقابل تیم هفت الماس در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: تیم بسکتبال هفت الماس قزوین را به خوبی آنالیز کرده بودیم و توانستیم با استفاده از موقعیت‌های خوب خود در نهایت این بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه پس از باخت بدی که هفته گذشته مقابل تیم ثامن مشهد در ماهشهر به‌دست آوردیم، بازیکنان پتروشیمی هم‌قسم شده بودند که این بازی را به سود خود به پایان برسانند و از اینکه توانستیم در قزوین مقابل هفت الماس به برتری برسیم، بسیار خوشحال هستیم.

عموری‌نژاد با اشاره به اینکه تیم هفت الماس بازیکنان جوان و جنگنده‌ای دارد، عنوان کرد: بازیکنان این تیم در زمین بازی دوندگی فوق‌العاده‌ای دارند و تا آخرین لحظات بازی برای کسب پیروزی می‌جنگند و در بازی امروز نیز در واپسین ثانیه‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بازنده این دیدار نباشند.

سرمربی تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر با اشاره به اینکه تیم بسکتبال هفت الماس از ترکیب خوبی سود می‌برد، عنوان کرد: این تیم با هدایت خوب محمدرضا اسلامی یک تیم خوب و استخوان‌دار است که در زمین بازی برای کسب پیروزی می‌جنگد.

عموری‌نژاد با اشاره به اینکه تیم بسکتبال پتروشیمی ماهشهر در لیگ ملی با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کرده است، گفت: اگر چه در لیگ حرفه‌ای توانسته‌ایم این دو بازیکن خارجی را جذب تیم کنیم، اما همچنان مسئولان شهری باید با استفاده از ظرفیت‌های ماهشهر تلاش کنند تا بتوانیم هزینه بازیکنان داخلی خود را نیز پرداخت کنیم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان ایرانی تیم پتروشیمی ماهشهر در رقابت‌های لیگ ملی بسکتبال بدون هزینه به میدان رفتند، افزود: این در حالی است که با وجود آغاز لیگ حرفه‌ای بسکتبال هنوز هم بازیکنان پتروشیمی هزینه‌ای را دریافت نکرده‌اند و از این حیث باید مسئولان حمایت کنند.

سرمربی تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر با اشاره به اینکه تیم پتروشیمی ماهشهر تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال باشگاه‌های کشور بهترین نتایج را بگیرد، خاطرنشان کرد: اگر مسئولان حمایت کنند بدون شک تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در جمع پنج تیم نخست لیگ حرفه‌ای قرار بگیریم.

وی در پاسخ به نحوه قضاوت داور نیز عنوان کرد: من به هیچ عنوان چه در شکست و چه در پیروزی در مورد داوری صحبتی نمی‌کنم و اعتقاد دارم که داوران ایرانی همواره نجیب و خوب هستند.

ارسال دیدگاه