دفعات بازدید: 1,131

تاریخ انتشار: 1394/01/29 - 14:38

نهال کاری به مناسبت روز زن / سمینار زن و جامعه سالم برگزار شد

کاشت نهال بانوان و سیمینار بانوان بندر ماهشهر

مراسم کاشت نهال به مناسبت روز زن و گرامیداشت ورود پیکر 61 شهید گمنام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر مراسم کاشت نهال به مناسبت روز زن و گرامیداشت ورود پیکر۶۱شهید گمنام با حضور خادم علی تهذیبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر ، دکتر سهیلا وشاحی رئیس امور ورزش بانوان و جمعی از مسوولین و روسا و نواب هیئت های ورزشی در محل اداره ورزش و جوانان برگزار گردید.

در این اقدام بسیار پسندیده هرکدام از مسوولین نهالی کاشتند و باران رحمت الهی این نهال های بسیار زیبا را برای نخستین بار آبیاری کرد.

بعد از مراسم کاشت نهال هم سمیناری با موضوع زن و جامعه ی سالم به مناسبت روز زن در سالن آموزش اداره ورزش و جوانان ماهشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر در این سمینار که با حضور جمعی از مسوولین ورزش بانوان و مربیان رشته های مختلف برگزار شد مسایلی در خصوص آموزش حرکات ورزشی جهت بانوان و ارائه ی راهکارایی در ارتباط با ورزش های پیش از باروری و بارداری و پس از بارداری و همچنین تاثیر ورزش در سلامت بانوان اشاره شد

در این سمینار ارزشمند که با رضایت کامل شرکت کنندگان همراه بود  به نکات بسیار مهم و مفیدی اشاره شد که دانستن آن برای هر بانویی ضروریست.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • sahar

    تاریخ : ۲۹ - فروردین - ۱۳۹۴

    با عرض سلام خدمت برگزار کنندگان.مباحث مطرح شده در سمینار بسیار علمی مفید بود.تشکر از مسوولین محترم.سپاس از شما بابت پوشش خبری این برنامه


  • حیات نوشادی

    تاریخ : ۲۹ - فروردین - ۱۳۹۴

    با تشکر از تمامی عزیزانی که مراسم نهال کاری و این سمینار پربار و مفید را برگزار کردند.


ارسال دیدگاه