دفعات بازدید: 1,903

تاریخ انتشار: 1394/01/29 - 15:54

پايان رقابت دختران شطرنج‌ باز كشور در بندر ماهشهر+تصاویر

شطرنج بانوان

رقابت​هاي شطرنج دختران زیر 20 سال كشور با شناخت نفرات برتر در ماهشهر به پايان رسيد.

 

نرگس توکلی نایب رئیس هیئت شطرنج ماهشهر اظهار كرد: مسابقات قهرمانی شطرنج زير 20 سال دختران كشور 22 تا 28 فروردين‌ماه با شركت 33 شطرنج​باز از سراسر كشور در 9 دور به روش سوئيسي به ميزباني ماهشهر برگزار شد.

 

وي ادامه داد: در پايان اين مسابقات آنوشا مهديان و راميلا واگوهيان هر دو از اصفهان و با 8.5 امتياز در مكان‌هاي اول و دوم قرار گرفتند، راحيل كياني، فاطمه بني​ سعيد و زهرا باقريان هر سه از خوزستان و با 6 امتياز در رده​هاي سوم تا پنجم جاي گرفتند و مرضيه صمدي از مركزی با 6 امتياز در جايگاه ششم ايستاد.

 

نايب‌رييس هيات شطرنج شهرستان بندر ماهشهر در پايان گفت: رقابت​ها در سطح بسيار بالايي برگزار شد اما باوجود اين‌كه شطرنج‌ بازان خوزستاني در مسابقات كشوري هميشه صاحب رتبه بودند، در اين رقابت​ها نتوانستند قهرمان شوند و اين نشان مي​دهد مسابقات در سطح بسيار بالايي بوده است. شرايط ميزباني نیز بسيار خوب بود و تمام تلاش​مان را براي فراهم كردن همه امكانات انجام دادیم.

ورزش شهرستان بندر ماهشهر

مسابقات شطرنج زیر 20 سال کشوری در ماهشهر

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • حیات نوشادی

    تاریخ : ۲۹ - فروردین - ۱۳۹۴

    با سلام و خدا قوت خدمت مسوولین برگزاری مسابقات
    و عرض تبریک به مقام آوران این رقابت ها,
    ضمن تشکر از مدیریت سایت بابت پوشش خبری بسیارعالی


  • میر ماهشهر

    تاریخ : ۲۹ - فروردین - ۱۳۹۴

    باتشکر از آقای کاظمی
    امیدوارم. صراحت بیان داشته باشید و پیام من را بگذارید
    قبلاً ذکر شده بود که این مسابقات میزبانش تربیت بدنی است اما افسوس که هیچ کاری نکردند آقایان فقط برای رفتن به جلوی دوربین و کسب شهرت کار می کنند امیدوارم این را درج کنید حتی در اختتامیه نه مسئول بانوان و نه مسئولی از اداره آمد!!!!!!!!!!
    همه ی رشته دارد فدای چند رشته ورزشی می شود
    با تشکر یک فرد دلسوز ماهشهری


  • راشين سيستان

    تاریخ : ۳۰ - فروردین - ۱۳۹۴

    خدا را شاكرم كه اين بار هم ماهشهر و خوزستان توى يه امتحان بزرگ پيروز در امدن و خودشونو به همه نشون دادن خدا رو شاكرم كه ماهشهر يه قطب شطرنج توى كشور داره ميشه و خدا قوت اقاى سيستان خدا قوت خانم توكلى خدا قوت همه ى مربيا خانم شولى خانم درويشى خانم قدمى اقايون داور خدا قوت اقاى خطيب زاده اقاى لشكانپور اقاى كمايى اقاى ابرى و تشكر ويژه از همه ى بازيكنان عزيز ارزوى موفقيت براى همه ى كسانى كه كمك كردن و در اخر تشكر ويژه از سايت بسيار فعال شما اقاى كاظمى خدا قوت انشالله سال جديد خبراى بسيار خوبى از شطرنج ميشنويم


ارسال دیدگاه