دفعات بازدید: 625

تاریخ انتشار: 1394/02/16 - 19:25

خوزستان رتبه دوم کشور در بخش سازمانهای مردم نهاد جوانان را کسب کرد

بر طبق ارزیابی وزارت ورزش و جوانان و با توجه به هدفگذاری رشد کمی سازمانهای معتبر مردم نهاد جوانان تا پایان سال ۹۳ ،اداره کل ورزش و جوانان خوزستان رتبه دوم کشور را کسب نمود.
به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان ، رضا حجتی مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش وجوانان با ارسال نامه ای از فرامرز کیانی زاده ،مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به دلیل کسب رتبه دوم کشور تقدیر نمود.
بر اساس این گزارش،متن این تقدیرنامه به شرح زیر است:
جناب آقای فرامرز کیانی زاده
مدیرکل محترم ورزش و جوانان خوزستان
احتراما با توجه به هدفگذاری رشد کمی سازمانهای معتبر مردم نهاد جوانان تا پایان سال ۹۳،آن اداره کل با صدور تعداد ۱۱ اعتبارنامه ، هدف منظور شده را به میزان ۱۳۸ درصد محقق ساخته است و توانست رتبه دوم دوم را در سطح کشور بدست آورد.بنابراین ضمن تقدیر و تشکر از نگرش صحیح و تلاشهای جنابعالی،معاون محترم،کارشناسان مرتبط و سایر همکاران در آن اداره کل،امید است در سال جاری نیز با این روند با کسب موفقیتهای بیشتر استمرار یابد.

رضا حجتی
مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان

بر اساس این گزارش، تا پایان سال ۹۳ ، تعداد ۵۲ سازمان مردم نهاد جوانان در زمینه های مختلف زیر نظر معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان فعالیت داشتند.

ارسال دیدگاه