دفعات بازدید: 816

تاریخ انتشار: 1394/02/23 - 15:57

یاوری: بازیکنان ما به انجام کارهای بزرگ عادت دارند

شاپور یاوری مدیرعامل پتروشیمی بندرامام

شاپور یاوری مدیر عامل باشگاه پتروشیمی بندرامام در مورد شرایط تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام  برای رویارویی با مهرام در بازی پنجم نیمه نهایی اظهار داشت: در حال حاضر مهرام 3 بر یک از ما پیش است و روی کاغذ شانس زیادی برای حضور در فینال دارد، اما ما هم در خانه باید بازی کنیم و اصلا نا امید نیستیم.

وی ادامه داد: به کادر فنی و بازیکنان خود اعتماد و اعتقاد داریم و می‌دانیم که کارهای بزرگی انجام می‌دهند. همان طور که سال گذشته در خانه حدود 20 امتیاز از مهرام عقب بودیم و جبران کردیم، در مسابقه فردا هم می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

مدیر باشگاه پتروشیمی بندرامام در خصوص دو باخت در تهران مقابل مهرام عنوان کرد: در هر دو بازی شانس پیروزی داشتیم. در مسابقه دوم اگر بازیکنان یک مقدار دقت و از اختلاف به وجود آمده استفاده می‌کردند، برنده بازی بودیم و یک مقدار خیالمان راحت تر می‌شد.

یاوری در مورد عملکرد بازیکنان خارجی این تیم عنوان کرد: دیر اضافه شدن آنها به ترکیب مشکل اصلی است. «زایتسف» و «اسلاوکو» شب قبل از مسابقه به ایران رسیدند و خسته بودند به همین دلیل نمی‌توانستند کار خاصی کنند. مطمئنا در بازی فردا با هماهنگی بیشتر تاثیرگذار خواهند بود

ارسال دیدگاه