دفعات بازدید: 1,446

تاریخ انتشار: 1394/02/23 - 16:53

نوذری : برگزاری استانی یادواره مرحوم سید نوید حجازی/ ماهشهر میزبانی شایسته بود

پینگ پنگ خوزستان

پرویز نوذری رئیس هیئت پینگ پنگ بندر ماهشهر به خبرنگار ما اظهار‌کرد:  مسابقات پینگ پنگ “یادواره مرحوم نوید حجازی” در ماهشهر با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.

وی با بیان این‌که ۵۳ تنیسور در این مسابقات شرکت داشتند، عنوان‌کرد:‌ در این مسابقات تنیسورهایی از شهرستان‌های بهبهان، هندیجان، ماهشهر، اهواز ، شادگان ، خرمشهر و ایذه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت پینگ پنگ بندر ماهشهر گفت:‌ پس از انجام ۸۹ مسابقه انفرادی، مهدی نصیری و پژمان بخشنده هر دو از اهواز به ترتیب قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و نیما سلیمانی از ایذه و پدرام متحدین از بهبهان به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند.

در اختتامیه این مسابقات دکتر زارع رئیس ورزش دوست بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر ، اسماعیل طرفی مشاور فرماندار ، محمد صادق نژادجعفریان معاونت بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر ، حجازی پدر مرحوم سید نوید حجازی و پرویز نوذری رئیس هیئت پینگ پنگ ماهشهر و همچنین آقایان کاظمی نژاد ، نوروزی و حیاتی حضور داشتند.

نوذری همچنین از همکاری هیئت پینگ پنگ استان خوزستان و بهداشت درمان صنعت نفت ماهشهر تقدیر و تشکر کرد ضمن اینکه در این مراسم هیئت پینگ پنگ بهداشت درمان به عنوان هیئت برتر پینگ پنگ در سال 1393 شناخته شد.

رئیس هیئت پینگ پنگ بندر ماهشهر در پایان افزود : در این دوره از مسابقات ماهشهر میزبانی شایسته در برگزاری این دوره از مسابقات بود که خدا را شاکریم که مهمان های ما با رضایت و خشنودی از عملکرد هیئت پینگ پنگ ماهشهر  به شهرهای خود بازگشتند.

پینگ پنگ خوزستان و ماهشهر
خدایی قاسم زاده آبادی

رضا حیاتی

پینگ پنگ یادواره مرحوم حجازی

سایت ورزش ماهشهر

 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • رضا حیاتی

    تاریخ : ۲۵ - اردیبهشت - ۱۳۹۴

    دوستان عزیز باور کنید برگزاری اینگونه مسابقات کار در عین ساده گی،بسیار پیچیده و توام با هزاران مشکل و حتی سنگ اندازی برخی دوستان غیر ورزشی میباشد.
    بنده از نزدیک در جریان تمامی امور بوده و جا دارد یک تشکر ویژه از مرد ورزشی و ورزشدوست شهرمان آقای وحید کاظمی نژاد بعمل آورده و برایشان از ایزد منان طلب توفیق همیشگی داشته باشم.
    جناب کاظمی نژاد از طرف خانواده مرحوم حجازی هم از شما سپاسگذارم.
    جناب نوذری بزرگوار از اینکه با کمک دوستان هرساله یاد و خاطره نوید را زنده نگه میدارید کمال تشکر را داشته و دستتان را میبوسم.


ارسال دیدگاه