دفعات بازدید: 913

تاریخ انتشار: 1394/02/23 - 23:55

میلیاردها تومان پول مملکت معطل اظهارات ناآگاهانه !

در حالی که دیدار دو تیم پتروشیمی بندرامام و مهرام در بازی پنجم مرحله نیمه نهایی لیگ حرفه‌ای بسکتبال فردا قرار است در ماهشهر برگزار شود کاروان تیم بسکتبال مهرام به دلیل نقص فنی هواپیما از ظهر امروز در فرودگاه حضور داشت و با تاخیر به ماهشهر رسید.

این ماجرا با مصاحبه های حمیدرضا صمدزاده سرپرست باشگاه مهرام وارد مرحله تازه ای شد که متاسفانه سرپرست مهرام به خاطر بی اطلاعی از قوانین ، افکار عمومی را درباره تاخیر پرواز مهرام به ماهشهر به شبهه انداخت.  مهرامی ها درباره این موضوع که مسئولان شرکت زاگرس اعلام کردند هواپیما نقص فنی دارد و کاروان مهرام به دلیل اینکه تعدادش زیاد است نمی‌تواند سوار هواپیما شود تا هواپیما با مسافران کمتری به مقصد ماهشهر پرواز کند ، ابتدا قیل و قال به راه انداختند در صورتی که بر اساس قوانین در پروازهای چارتر اگر خلبان هواپیما به خاطر بار اضافی مسافران تشخیص دهد قادر به پرواز نیست ، مسافرانی که از شرکت پتروشیمی بندرامام بلیت دریافت می کنند بر مسافرانی که به طور آزاد بلیت خریداری کرده اند برای سوار شدن ، حق تقدم دارند.

 صمدزاده اما در گفت و گو با فارس این اتفاق را به گونه ای غیر واقعی جلوه داد و گفت: وقتی این موضوع را از مسئولان شرکت زاگرس پرسیدیم به ما گفتند چون تعداد کاروان شما زیاد است و هواپیما نقص فنی دارد کاروان مهرام نمی‌تواند سوار هواپیما شود! ما به این موضوع معترض شدیم که چطور سایر مسافران می‌توانند سوار شوند اما برای ما این اتفاق نمی‌افتد، آنها وقتی اعتراض ما را دیدند گفتند بازیکنان می‌توانند سوار شوند اما چمدان‌ها و بارهای آنها با پرواز دیگری به ماهشهر ارسال می‌شود.

سرپرست مهرام در نتیجه گیری سرپایی به کشف دیگری می رسد و خطاب به فارس می گوید: گفته می‌شود این شرکت متعلق به دوستان ما در باشگاه پتروشیمی بندرامام است! ما در خوشبینانه‌ترین حالت این مسائل را به اینکه فردا با این تیم بازی داریم ارتباط نمی‌دهیم اما هرچقدر هم خوشبین باشیم، شک و شبهه وجود دارد و باید برطرف شود!

مسئولان پتروشیمی بندرامام ابتدا اظهارات سرپرست تیم مهرام را در حد پاسخگویی ندانستند اما با انتشار اخبار مربوط به حاشیه های فرودگاه و تلاش برای ارتباط دادن آن به پتروشیمی بندرامام مسعود سیاه‌پور مسئول امور ورزش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ماهشهر گفت: سرپرست تیم بسکتبال مهرام تهران هیئت مدیره و تیم پتروشیمی بندر امام را متهم به دخالت در لغو پرواز این تیم به ماهشهر کرده و باید پاسخگوی اظهارات خود باشد.
وی افزود: بنده خود شخصا در فرودگاه ماهشهر حضور داشتم و در انتظار ورود دو بازیکن خارجی تیم پینگ پنگ پتروشیمی بندر امام بودم که در پرواز تهران به ماهشهر حضور داشتند و همسفر بازیکنان تیم بسکتبال مهرام تهران بودند که اعلام شد این پرواز با تأخیر و ساعت 22 امشب انجام خواهد شد.
مسئول امور ورزش پتروشیمی بندر امام خاطرنشان کرد: علت تأخیر را از مسئولان فرودگاه جویا شدم که عنوان کردند به دلیل نقص فنی در هواپیمای فوکر 100 شرکت هواپیمایی نفت و مسدود شدن باند فرودگاه ماهشهر این تأخیر صورت گرفته است.
سیاهپور ادامه داد: نمی‌دانم سرپرست تیم بسکتبال مهرام تهران با این جوسازی‌ها دنبال چه چیزی است اما آنچه مسلم است این است که جامعه بسکتبال کشور به خوبی شخصیت افراد را می‌شناسد و درست و نادرست را به خوبی از هم تشخیص می‌دهد.
وی تأکید کرد: باشگاه پتروشیمی بندر امام از طریق مراجع قضایی موضوع را پیگیری خواهد کرد و سرپرست تیم مهرام تهران باید پاسخگوی اظهارات کذب خود و اتهاماتی که به مدیریت این باشگاه وارد کرده باشد.
به گزارش فارس تیم‌های پتروشیمی بندر امام و مهرام تهران در پنجمین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور فردا پنج شنبه از ساعت 16 در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر به مصاف هم خواهند رفت.
تیم مهرام تهران به دلیل نقص فنی در هواپیمای شرکت هواپیمایی نفت و مسدود شدن باند فرودگاه ماهشهر با تاخیر چند ساعته به سوی ماهشهر پرواز کرد.
سرپرست تیم بسکتبال مهرام تهران در مصاحبه با رسانه‌ها مسئولان باشگاه پتروشیمی بندرامام را متهم به دخالت در لغو پرواز تیم خود کرده است!

ارسال دیدگاه