دفعات بازدید: 14,971

تاریخ انتشار: 1394/07/04 - 11:14

اصغر نظری : از کلینیک پزشکی ورزشی کل عموم میتوانند استفاده کنند

اصغر نظری

اصغر نظری رئیس امور ورزش عملیات غیر صنعتی بندر ماهشهر در مصاحبه با پایگاه خبری ورزش ماهشهر گفت : یکی از اهداف ما برای احداث و راه اندازی کلینیک پزشکی ورزشی بحث سلامت کارکنان و خانواده کارکنان بود

وی عنوان کرد : پروسه راه اندازی کلینیک پزشکی ورزشی در مجموعه شیرعلی نژاد ماهشهر 3 ماه به طول انجامید ضمن اینکه این کلینیک در حال حاضر آماده سرویس دهی به کل عموم میباشد.

هدف شما از احداث جاده سلامت و همایش های ورزشی در شهرک بعثت و چمران؟

رئیس امور ورزش عملیات غیر صنعتی در خصوص اهداف خود در جهت برگزاری همایش های پیاده روی بیان کرد : یکی از اهداف ما برای برگزاری همایش های پیاده روی کشاندن مردم به این سمت است که ورزش به خانواده ها برود و تا به امروز هم با برگزاری همایش های مختلف ورزشی به این هدف رسیدیم ضمن اینکه در جهت این مهم هم در شهرک بعثت جاده سامت احداث کردیم.

ورزشکاران صنایع پتروشیمی ماهشهر در بخش بانوان و آقایان همه ساله منتظر برگزاری جام شهداء هستند چه شد که به فکر برگزاری این مسابقات افتادید؟

هدف ما از برگزاری مسابقات جام شهداء صنایع پتروشیمی ماهشهر در ابتدا گرامیداشت یاد و خاطره آن عزیزان است و اینکه درگیر کردن خانواده ها و کارکنان و پر کردن خلاء مسابقات صنایع است که دو سالی یکبار به انجام میرسد ، از این رو به این فکر افتادیم که جام شهداء صنایع پتروشیمی را بصورت مداوم و هر ساله برگزار کنیم.

امور ورزش عملیات غیر صنعتی نگاهی به بخش پایه دارد؟

کلاس های آموزشی ما در رشته های مختلف آقایان و بانوان در رشته های مختلف که شاخص آن آموزش شنا ، بسکتبال و والیبال است برقرار است ضمن اینکه نگاه اصلی ما تیم داری و ورزش حرفه ای نیست نگاه ما ورزش همگانی است که با برنامه ریزی های که انجام داده ایم توانسته ایم در بحث آموزش گامی موثر برداریم.

نگاه مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی به بحث ورزش ؟

ما یک شرکت خصوصی هستیم ولی با تمام اینکه ما خصوصی هستیم آقای غلامی از پروژه های که مربوط به شهر و منافع مردم است حمایت میکند و نگاه ویژه ای در خصوص ورزش دارد ، خوشبختانه ایشان در خیلی از مسائل ورزشی به امور ورزش ما کمک میکند ضمن اینکه خود ایشان فردی ورزشی و ورزش دوست است که در مسابقات داخلی شرکت هم حضوری فعال دارد.

عملیات غیر صنعتی ماهشهر

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • aliamoori

    تاریخ : ۳ - خرداد - ۱۳۹۴

    با سپاس از آقای نظری،خسته نباشید عرض می کنم ،انشالا همیشه پرتوان در امر ورزش باشید


  • شهرام تقي زاده

    تاریخ : ۸ - مهر - ۱۳۹۴

    باسپاس فراوان خدمت مرد زحمتكش ودلسوز ورزش . جناب آقاي نظري موفق ومويدباشيد


ارسال دیدگاه