دفعات بازدید: 1,940

تاریخ انتشار: 1394/03/25 - 21:12

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی: با هدف كسب عنوان به مسابقات بسکتبال آسیا می​رویم

شاپور یاوری مدیرعامل پتروشیمی بندرامام

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام با بیان این‌که در مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا با هدف کسب عنوان به این رقابت‌ها می‌رویم، گفت: چنانچه هدف چیزی جز این باشد، نرفتن به مسابقات بهتر است. 

 

به گزارش پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر شاپور یاوری در گفت​گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، عنوان كرد: ما قهرمان سال قبل کشور بودیم. هر ساله کشورهای منطقه غرب آسیا برای گرفتن سهمیه ر‌قابت‌های باشگاهی قاره کهن به مصاف هم می‌روند که امسال تیم‌های عربی تک نماینده خود را مشخص کردند و ایران نیز باید بین مهرام و پتروشیمی یک تیم را برای حضور در مسابقات معرفی می‌کرد.

 

وی ادامه داد: با توجه به این‌که مهرام پیش از انصراف تیم‌های عربی میزبانی ر‌قابت‌های غرب آسیا را گرفته بود، فقط تكلیف نماینده ایران مشخص نبود و اعلام شد باید بین این تیم و پتروشیمی مسابقه‌ای برگزار شود، مهرام در این راستا به دلایلی انصرف داد و ما به عنوان نماینده ایران انتخاب شدیم؛ بنابراین این صحبت که می‌گویند ما جانشین تیم مهرام شده‌ایم، درست نیست.

 

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام در خصوص برنامه این تیم جهت شركت در این مسابقات بیان كرد: هنوز چیزی مشخص نیست، چراکه چگونگی این مسابقات به ما ابلاغ نشده و فقط به صورت شفاهی اعلام شده كه مسابقات بعد از جام ملت​ها و در مهرماه برگزار می​شود و مكان آن نیز هنوز اعلام نشده است.

 

وی افزود: بر اساس مقررات می​توانیم دو بازیكن خارجی در تركیب داشته باشیم. ما هم در صورتی كه در رقابت‌ها حضور داشته باشیم، قطعا جذب بازیكن خارجی در برنامه​مان خواهد بود ولی از آن‌جا كه میزبان هنوز مشخص نیست، به قولی نمی​توان كلنگی برای این ساختمان زد.

 

یاوری خاطرنشان‌كرد: طبیعی است كه اگر رقابت​ها برگزار شود، ما به عنوان تیم پتروشیمی بندرامام و با پرچم مملكت ایران در این رقابت​ها حاضر خواهیم بود. هر تیمی هم كه در رقابت​های بین​المللی شركت می​كند باید هدفش كسب افتخار و عنوان برای کشور باشد. ما نیز از این امر مستثنی نیستیم و اگر در این مسابقات شركت می‌كنیم، باید با این هدف در آن شركت كنیم و اگر هدف چیزی جز این باشد، نرفتن به رقابت​ها بهتر است.

 

وی با بیان این‌كه پتروشیمی تاكنون در رقابت​های جام باشگاه​های آسیا شركت نداشته ​است، خاطرنشان‌كرد: پیش​نیاز رقابت​های جام باشگاه​های آسیا، مسابقات غرب آسیا است كه ما سال گذشته نایب‌قهرمان آن شدیم.

ارسال دیدگاه