دفعات بازدید: 1,152

تاریخ انتشار: 1394/03/27 - 10:19

مرتضوی : مدیران ارشد پتروشیمی بسپاران نسبت به امر ورزش رویکردی مثبت دارند

سید مهدی مرتضوی پتروشیمی بسپاران بندرامام

سید مهدی مرتضوی رئیس هیئت پینگ پنگ پتروشیمی بسپاران به خبرنگار پایگاه خبری ورزش ماهشهر در خصوص سطح مسابقات پینگ پنگ پتروشیمی های تابعه بندرامام گفت : سطح مسابقات امسال نسبت به سال های قبل از سطح بالاتری برخوردار بود تعداد تیم ها بیشتر از سال های قبل بود و حضور بازیکنان جوانی که در یکی دو سال گذشته به جمع اعضای تیم ها اضافه شدن باعث شده سطح کیفی مسابقات افزایش یابد.

وی در خصوص قهرمانی تیم پتروشیمی بسپاران عنوان کرد : ما از قبل برای عنوان قهرمانی در این مسابقات برنامه ریزی خوبی کرده بودیم ضمن اینکه بازیکنان خوب ما با همدلی و هم زبانی خالصانه در خدمت تیم بودند در شرایط مختلف تیم را تنها نگذاشتند در کنار این عوامل حضور یک مربی خوب و یک بازیکن پیشکسوت در کنار این بازیکنان تیمی ساخته که واقعا شخصیت قهرمانی داشت و به این مهم هم دست یافتیم.

مرتضوی در خصوص اهداف هیئت پینگ پنگ و تاثیرات ورزش در بخش کارکنان گفت : هدف اصلی این هیئت تشویق کارکنان به شرکت در فعالیت های ورزشی و ایجاد دوستی و همدلی بین کارکنان است. حضور کارکنان در فعالیت های ورزشی نقش مهمی در سلامت جسمی و روحی کارکنان و ایجاد روابط دوستانه بین آنها دارد و در نتیجه نقش مهمی هم میتواند در کار آنها در پتروشیمی داشته باشد.
سید مهدی مرتضوی در پایان در خصوص حمایت مدیران ارشد پتروشیمی بسپاران از ورزش افزود : مدیران ارشد بسپاران به ویژه جناب آقای رحیمی پور به عنوان رئیس شورای فرهنگی و ورزشی بسپاران همیشه حامی فعالیتهای ورزشی بودند ضمن اینکه سایر روسا و سرپرستان نیز همیشه در برخورد با مسائل ورزشی رویکرد مثبت داشته و از حضور کارکنان در فعالیتهای ورزشی حمایت میکنند و من از طرف خودم و سایر اعضای تیم پینگ پنگ از حمایت های همیشگی که از این تیم داشتند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 3

کل نظرات :2

  • رضا چاروسایی

    تاریخ : ۲۸ - خرداد - ۱۳۹۴

    جناب مهندس مرتضوی خدا قوت . اطلاع دارم که خود شما هم خیلی پیگیر امور ورزشی پینگ پنگ هستید و این جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.


  • امین کاظمی نژاد

    تاریخ : ۳۰ - خرداد - ۱۳۹۴

    سلام و درود فرآوان و تبریک صمیمانه خدمت آقا سید مرتضوی عزیزمان ، مرد شماره یک و زحمتکش پینگ پنگ پتروشیمی بسپاران . جای دارد عرض تبریک و تشکری ویژه هم داشته باشم از همه اعضاء پرتلاش و دوست داشتنی پینگ پنگ بسپاران ، خصوصا آقای فریدون کیمیایی عزیز و بهرام فلاح خرسند و علی آقایی و مسعود نعیمی و تک تک بازیکنان . با آرزوی بهترین ها و سلامتی و سربلندی و موفقیت روزافزون .


ارسال دیدگاه