دفعات بازدید: 3,073

تاریخ انتشار: 1394/04/05 - 14:18

جداول مسابقات فوتسال جام رمضان ماهشهر + تحلیلی کوتاه و عکس

ابوالفضل

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر مسابقات فوتسال این شهرستان به شکلی منظم و شایسته هشتمین روز خود را پشت سر گذاشت تا کم کم به روزهای حساس خود نزدیک شود در این بین صعود برخی تیم ها به مرحله حذفی مشخص شده اما در برخی گروه ها کار به بازی آخر کشیده شده است.

بی شک حضور بیش از 500 ورزشکار در این مسابقات و حضور بیش از 2000 تماشاگر مشتاق از این مسابقات میتواند نوید بخش خوبی برای فوتسال این شهرستان باشد.

گروه شماره 1 ماهشهر

از نکات قابل توجه این مسابقات حضور برخی تیم ها با بازیکنانی متولد 1378 است که میتوان در این خصوص به تیم استقلال نوین بندر ماهشهر اشاره کرد.

زحمات هیئت فوتبال بالاخص کمیته فوتسال این شهرستان در برگزاری منظم و شایسته این دوره از مسابقات بسیار مشهود است و این پایگاه ضمن خسته نباشید ، در ادامه راه برای کلیه زحمت کشان در این عرصه آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

پتروشیمی خوارزمی

جدول شماره 2 ماهشهر

پتروشیمی فجر

جدول شماره 3 ماشهر

جدول شماره 4 ماهشهر

جام رمضان ماهشهر

گروه شماره 5 ماهشهر

گروه شماره 6 ماهشهر

رضا صالحی

قنواتی2

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • مهدی بهروزی

    تاریخ : ۶ - تیر - ۱۳۹۴

    با سپاس از عنایت ویژه شما به ورزش و ارایه گزارشهای مبسوط از رقابتهای جام رمضان.


  • شهرام تقی زاده

    تاریخ : ۶ - تیر - ۱۳۹۴

    باسلام خدمت تمام ورزشكاران عزيز مخصوصا فوتساليستهاي جام رمضان و هيئت برگزاري مسابقات خواستم يه تشكر ويژه از جناب آقاي ايمان كاظمي نژاد بكنم با اين اطلاع رساني خوب و با سليقه اي كه به خرج داده واقعا دستت درد نكند چون من ازطريق اين سايت از تمام نتايج اطلاع پيدا ميكنم با اين اطلاع رساني احساس ميكنم تمام بازيهارا از نزديك تماشا ميكنم واقعا تشكر ميكنم.


ارسال دیدگاه