دفعات بازدید: 1,165

تاریخ انتشار: 1394/04/07 - 3:18

تیم خبرگزاری فارس ماهشهر به مرحله بعد جام رمضان صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، در رقابت‌های مینی‌فوتبال جام رمضان این شهرستان، تیم خبرگزاری فارس ماهشهر شنبه شب به مصاف تیم یاران رفت و با پیروزی پر گل مقابل این تیم، به عنوان صدرنشین گروه یک به مرحله بعد این مسابقات صعود کرد.

در این دیدار که به قضاوت امین حیاتی و مجید عساکره برگزار شد، تیم خبرگزاری فارس ماهشهر نیمه نخست را با نتیجه سه بر یک با پیروزی پشت سر گذاشت.

در نیمه دوم نیز بازیکنان تیم خبرگزاری فارس ماهشهر، چهار گل دیگر به ثمر رساندند تا در نهایت با نتیجه 7 بر 1، پیروز سومین مصاف خود در مرحله مقدماتی باشند.

در این مسابقه بازیکنان تیم خبرگزاری فارس ماهشهر را رضا ولی‌پور، امین مسیحی، طالب آقاجری، رضا محمدعلی‌زاده، سیدمهدی موسوی، محمد آقاجری و جلیل ادریساوی (بازیکن مربی) تشکیل می‌دادند.

تیم خبرگزاری فارس ماهشهر با این پیروزی پر گل، با 7 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه یک این رقابت‌ها، به مرحله بعد راه پیدا کرد.

تیم مینی‌فوتبال خبرگزاری فارس ماهشهر چهارشنبه‌ شب نیز در دومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های جام رمضان شهرک بعثت به مصاف تیم مسجد جامع شهر چمران رفته بود.

در این مسابقه پرگل که به قضاوت ولید عساکره و امین حیاتی برگزار شد تیم خبرگزاری فارس ماهشهر با درخشش طالب آقاجری و گلزنی این بازیکن در نیمه نخست، با نتیجه 4 بر 0 به پیروزی رسید.

در نیمه دوم، بازیکنان تیم مسجد جامع چمران توانستند سه گل از گل‌های خورده خود را جبران و نتیجه را 4 بر 3 کنند اما طالب آقاجری یک و محمد آقاجری نیز سه گل دیگر برای تیم خبرگزاری فارس ماهشهر به ثمر رساندند تا این تیم در نهایت با نتیجه هشت بر پنج پیروز این دیدار باشد.

بازیکنان تیم خبرگزاری فارس ماهشهر در این دیدار را، صادق حیدری (دروازه‌بان)، امین مسیحی (دروازه‌بان ذخیره)، طالب آقاجری، محمد آقاجری، سید مهدی موسوی، رضا ولی‌پور، رضا محمد علیزاده و جلیل ادریساوی (بازیکن مربی) تشکیل می‌دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های مینی‌فوتبال جام رمضان ماهشهر با حضور 16 تیم در مجموعه ورزشی مرحوم قناد شهرک بعثت در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه