دفعات بازدید: 1,215

تاریخ انتشار: 1394/04/11 - 14:33

عیسی زاده : طرح سند راهبردی برای شنای خوزستان

عیسی زاده شهرام
سرپرست هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان از تنظیم یک سند چشم انداز و راهبردی در این هیات خبر داد و گفت: طی نشست های فراوانی که با گروهی از اهالی فنی شنا و همکارانمان در کمیته های مختلف هیات داشته ایم، سند چشم انداز شنا را که در آن همه مسائل و معضلات شنا و راهکارهای ایجاد تحول و پیشرفت در آن لحاظ شده است را تنظیم کرده ایم.

حسین عیسی زاده آینده شنا را  بسیار روشن توصیف کرد و افزود: برنامه های اقتصادی، فنی و آموزشی فراوانی را برای شنا داریم. خوشبختانه تعامل با اهالی شنا در این مدت باعث ایجاد پیوندی عمیق و تازه میان هیات شنا و کسانی که خارج از این هیات برای سربلندی ورزش استان زحمت می کشند، ایجاد شده است.

عیسی زاده تاکید کرد: شنا خوزستان و هیات متعلق به پیشکسوتان و همه اهالی صاحب ایده است و هیچ گاه به تنهایی قادر نخواهیم بود سنگ بزرگ تشکیلات پرپیچ و خم شنا استان را  از زمین برداریم و چه بهتر که تمامی دلسوزان و دلسوختگان با کمک یکدیگر، اهداف هیات را اجرا کنیم. من به شخصه عقیده دارم شنا خوزستان و هیات هم اکنون در دو جبهه به طور خاص و مشخص می بایست اهداف خود را متمرکز به این موضوعات نماید. اول همه باید روحیه بزرگی و آقایی در شنای کشور را دوباره در رگ های شنا استان بازگرداند، در وهله دوم آنچه می تواند به حل مشکلات کمک کند، حل مشکلات شنای استان است که در این زمینه راهکارهای بسیار امیدوار کننده ای را در دست اجرا داریم.

وی خاطرنشان ساخت: حل مشکلات اقتصادی بیمار شنا خوزستان و توجه به توسعه شنای پایه و شهرستان ها بی شک مهمترین عامل در راه پیشرفت است.عیسی زاده ادامه داد: هر کس در این استان و در هر پستی که مشغول فعالیت است اگر عشق به خدمت کردن نداشته باشد، نمی تواند قدم مثبت بردارد و کاری انجام بدهد.

ارسال دیدگاه