دفعات بازدید: 1,231

تاریخ انتشار: 1394/04/13 - 19:45

شاهین‌طبع پس از قبول هدایت پتروشیمی: فضای كار در این باشگاه وجود دارد

سرمربی جدید تیم بسكتبال پتروشیمی بندرامام گفت: یكی از دلایلی كه باعث شد هدایت این تیم را بپذیرم این بود كه پتروشیمی باشگاهی است كه فضای كار در آن وجود دارد و می​توان در آن كار كرد.

مهران شاهین طبع

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر مهران شاهین‌طبع در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا درباره پذیرفتن هدایت تیم پتروشیمی بندرامام، اظهاركرد: من برنامه​ هایم را به این باشگاه دادم كه مورد قبول آن‌ها واقع شد و ان​شاءالله كارمان را پس از جلساتی که با باشگاه خواهیم داشت، آغاز خواهیم كرد.

 

وی درباره برنامه​ هایش برای این تیم، گفت: برنامه‌های‌مان هنوز كاملا مشخص نشده است و باید با مدیرعامل باشگاه نشست داشته باشیم و نقطه نظرات آن‌ها را جویا شویم تا در نهایت به یك برنامه جامع​تر دست پیدا كنیم.

 

سرمربی تیم بسكتبال پتروشیمی بندرامام افزود: پتروشیمی تیم خوبی است و شاید شرایط برای كار كردن در این تیم مهیا باشد. من سابقه کار در این باشگاه را دارم و یكی از دلایلی هم كه باعث شد هدایت این تیم را بپذیرم، این بود كه پتروشیمی باشگاهی است كه فضای كار در آن وجود دارد و می​توان در آن كار كرد.

 

وی درباره حضور این تیم در مسابقات جام باشگاه​های آسیا، گفت: در ابتدا باید ببینیم كه حضور در این مسابقات قطعیت پیدا می​كند یا خیر و پس از این‌كه این موضوع قطعی شد، باید كار كنیم و سعی‌مان را می​كنیم تا از فرصت به دست آمده استفاده كنیم.

 

شاهین‌طبع درباره این‌كه یكی از جدی‌ترین گزینه​های هدایت تیم‌ملی نیز محسوب می‌شود، عنوان‌كرد: من شاید به عنوان كاندیدا مطرح باشم ولی هنوز تصمیم و جلسه​ای در این زمینه گرفته نشده است. در هر صورت هر مربی‌ای علاقه‌مند است كه هدایت تیم‌ملی را بر عهده بگیرد ولی باید شرایط كار هم فراهم باشد.

 

وی افزود: برای هدایت تیم‌ملی گزینه​های ایرانی و خارجی دیگری هم مطرح هستند و به نظرم آن‌ها نیز این موقعیت را دارند كه سرمربی تیم‌ملی ایران شوند.

 

سرمربی تیم بسكتبال پتروشیمی بندرامام در پاسخ به این سوال كه در صورتی كه به عنوان سرمربی تیم‌ملی نیز انتخاب شوید، تكلیف همکاری‌تان با پتروشیمی بندرامام چیست؟ گفت: در این صورت باید باشگاه و فدراسیون هماهنگ شوند؛ ولی هنوز خبری مبنی سرمربیگری من در تیم‌ملی نیست.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • ناشناس

    تاریخ : ۱۶ - تیر - ۱۳۹۴

    بهترین مربی ایران مهران شاهین طبع


ارسال دیدگاه