دفعات بازدید: 3,143

تاریخ انتشار: 1394/04/26 - 18:33

رئیس هیئت فوتبال خوزستان : پیشرفت ماهشهر در زمینه فوتسال چشمگیر بوده است

طالقانی رییس هیئت فوتبال استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش ماهشهر، ضمن تشکر از دست اندکاران ورزش فوتبال در شهرستان بندر ماهشهر اظهار داشت: تمام مسابقات شهرهای استان رصد می شوند و می توان به جراًت اذعان داشت؛ کمتر شهرستانی به مانند ماهشهر مسابقات جام رمضان را عهده دار می شود و برگزار میکند، بسیار خرسندم که میبینم مسابقات بخوبی و در این سطح کیفی مناسب برگزار می شود.

طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان

وی با اشاره به پتانسیل شهرستان بندر ماهشهر در امر ورزش گفت: با برنامه ریزی مناسب و سطح کیفی بالایی که در میان ورزشکاران بندر ماهشهر وجود دارد می توان استعدادهای خوبی را از این مسابقات شناسایی و به ورزش استان و کشور معرفی کرد.

طالقانی در خصوص وضعیت فوتسال بندر ماهشهر در یکسال اخیر بیان کرد: با توجه به امکانات، ظرفیت های موجود و علاقه شهرستان بندر ماهشهر به بازیهای سالنی، این شهرستان در این زمینه سعی در تقویت تیمهای سالنی علی الخصوص فوتسال داشت تا ضمن حضور در مسابقات سطح یک کشوری بتوانند مقام های برتر را بدست بیاورند و اینکه این شهرستان در امر فوتسال گام های بلندی را برداشته است که میتوان به حضور در لیگ های استانی و کشوری و همچنین به میزبانی اردوی استعدادیابی تیم ملی امیدهای ایران در ماهشهر اشاره کرد.

رییس هیئت فوتبال استان خوزستان ادامه داد: رسیدن به مقام های قهرمانی در سطح کشور نیازمند اهمیت و توجه ببیشتر مسئولین امر و هواداران پرشور ماهشهری است.

فوتبال ماهشهر در خوزستان

وی در ادامه عملکرد هیئت فوتبال شهرستان بندرماهشهر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بندر ماهشهر از موفق ترین شهرستانهای استان خوزستان در امر فوتبال است، برنامه ها و اهداف تدوین شده از سوی استان را به خوبی اجرا کرده است و این موفقیت را می توان مرهون تلاش های جناب منوچهر حیاتی ریاست هیئت فوتبال ماهشهر دانست که با استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود در منطقه و حمایت های فرماندار و رییس اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر این مهم را به خوبی به مرحله اجرا رسانده اند.

طالقانی در پایان افزود: خوشحالم که توانستم این مسابقه را از نزدیک مشاهده کنم و در میان شور و شوق و تشویق تماشاگران متعصب ماهشهری اشتیاق پیدا کنم و مشاهده این دیدار با این سطح کیفی بالا قطعاً خاطره انگیز خواهد بود.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • ولید

    تاریخ : ۲۶ - تیر - ۱۳۹۴

    جا دارد از تشریف فرمایی جناب اقای طالقانی به شهرستان ماهشهر خیر مقدم بگم و انشالله با حضور شما شاهد دلگرمی بیشتر جوانان میشود تا شاهد پیشرفت در شهرستان شود فقط انشالله این حضورها بیشتر شود تا فوتسال و فوتبال شهرستان ماهسهر به چیزی که لیاقتش هست برسد و ماهشهر پتانسیل حضور را دارد

    باتشکر

    ولید عساکره سرپرست باشگاه وحدت چمران
    نماینده شهرستان در لیگ برتر فوتسال استان خوزستان


ارسال دیدگاه