دفعات بازدید: 704

تاریخ انتشار: 1394/05/07 - 12:43

احمدی فر : در بخش فرهنگی نیز سال پرنشاطی داشتیم

دبیر هیات ورزش‌های همگانی خوزستان بیان‌كرد: در استان خوزستان 79 پایگاه ورزشی فعال داریم كه در سال 93 برای راه​اندازی 12 جاده سلامت برنامه ​ریزی كردیم كه البته از این تعداد 10 جاده راه ​اندازی شد. همچنین برای برگزاری 107 كلاس آموزشی برنامه​ ریزی شده بود كه 43 كلاس برگزار شد و بیش از یک هزار و 500 مربی در این كلاس​ها حضور پیدا كردند.

فرشید احمدی فر

وی عنوان‌ كرد: در بخش فرهنگی نیز سال پرنشاطی داشتیم و یكی از كارهای خوبی كه انجام دادیم این بود كه دو سال متوالی است كه در استان خوزستان، در اربعین حسینی پیاده​روی اربعین را برگزار می​كنیم.

 

احمدی‌فر گفت:‌ همان‌طور كه می​دانید فلسفه وجود هیات ورزش‌های همگانی، قهرمانی نیست ولی ما در این بخش هم بی‌كار نبودیم و فعالیت​هایی انجام دادیم و در این راستا، استان خوزستان در رشته​ های داژبال، راگ فوتبال و فریزبی به عنوان قهرمانی كشور دست پیدا كرد و این قول را هم می​دهیم كه در سال جاری نیز در بسیاری از رشته​ های تحت پوشش​مان به عناوین قهرمانی دست پیدا كنیم. مجموعه این فعالیت​ها نیز باعث شد كه هیات استان در بین هیات​های كشور به عنوان هیات برتر انتخاب شود.

 

وی افزود: برنامه​ های خوبی هم برای سال 94 در نظر داریم و در سال جاری می​خواهیم ورزش كاركنان را نیز فعال كنیم، چرا كه قشر بسیاری از كاركنان به دلیل فعالیت پشت میزی‏، دچار كم‌ تحركی شده​ اند و توجه به این موضوع اولین اولویت كاری ما در سال جاری است. همچنین فعال كردن پارك​ها در تمام مناطق استان و انجام كارهای زیربنایی در بخش داژبال بانوان، از دیگر اقداماتی است كه قصد انجام آن را در سال جاری داریم. ما همچنین می​خواهیم ورزش​های فریزبی، چوگو و داژبال را به دل آموزش و پرورش ببریم و از طریق مدارس، این رشته​ها را فعال‌تر و ساماندهی كنیم. هیات همگانی تنها است و شهرداری​ها باید در راستای تحقق برنامه‌های‌مان به ما كمك كنند.

ارسال دیدگاه