دفعات بازدید: 1,253

تاریخ انتشار: 1394/05/13 - 15:54

به‌مناسبت روز خبرنگار;تیم فوتسال اصحاب رسانه ماهشهر به مصاف هنرمندان کشور می‌رود

سرمربی تیم فوتسال اصحاب رسانه ماهشهر گفت: اصحاب رسانه و مسئولان شهرستان بندر ماهشهر به‌مناسبت روز خبرنگار در یک تیم به مصاف تیم هنرمندان کشور می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر مرتضی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: به‌مناسبت فرا رسیدن 17 مردادماه روز خبرنگار و به‌منظور گرامیداشت این روز، یک مسابقه فوتسال بین تیم اصحاب رسانه و مسئولان شهرستان بندر ماهشهر و تیم هنرمندان کشور برنامه‌ریزی شده است.

دکتر قمر

وی افزود: این دیدار به همت فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در حال تدارک و برنامه‌ ریزی بوده و قرار است به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز خوزستان پخش شود.

سرمربی تیم فوتسال اصحاب رسانه ماهشهر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تمرینات تیم با جدیت در حال انجام و دو جلسه تمرینی در هفته برای رسیدن به مرز آمادگی بازیکنان در نظر گرفته شده است.

جعفری متذکر شد: تمرینات تیم اصحاب رسانه یک‌شنبه ساعت 20 تا 21 و 30 دقیقه و سه‌شنبه‌ها 21 و 30 دقیقه تا 23 در سالن ورزشی مصلای نماز جمعه بندر ماهشهر برگزار می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: عواید برگزاری و بلیط‌فروشی این دیدار دوستانه که زمان آن به زودی مشخص می‌شود صرف امور خیریه خواهد شد.

ارسال دیدگاه