دفعات بازدید: 477

تاریخ انتشار: 1394/05/15 - 11:58

با مساعدت استانداری؛ «استادیوم تختی» میزبان بازی‌های استقلال اهواز خواهد بود

مشاور عالی باشگاه استقلال اهواز از برگزاری دیدار این تیم برابر سیاه جامگان مشهد در استادیوم تختی اهواز خبر داد.

پیمان کاظمی ​نژاد در گفتگو با پایگاه خبری ورزش خوزستان اظهار داشت: با توجه به دستور دکتر مقتدایی استاندار و دکتر خبیر معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، اقدامات لازم برای بهینه سازی نور ورزشگاه تختی اهواز انجام شده و این ورزشگاه میزبان بازی استقلال و سیاه جامگان می​شود.

دکتر-کاظمی-نژاد

مشاور عالی باشگاه استقلال اهواز در ادامه افزود: کمبود نور ورزشگاه تختی باعث شد تا بحث انتقال محل انجام بازی استقلال اهواز به ورزشگاه غدیر مطرح شود ولی خوشبختانه با مساعدت استانداری خوزستان و تلاش و پیگیری اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان مشکل نور این ورزشگاه برطرف شده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان که از هواداران قدیمی تیم استقلال اهواز است، توضیح داد: ورزشگاه تختی جایی است که خاطرات هواداران استقلال در آن رقم خورده و جمعیت طرفدار این تیم بارها درخواست کرده بودند که بازی های خانگی استقلال اهواز در این ورزشگاه انجام شود. ورزشگاه تختی در مرکز شهر قرار دارد و ایاب و ذهاب به آن برای فوتبالدوستان راحت تر است. از طرفی هم این ورزشگاه در مجاورت منطقه پرجمعیت لشکرآباد واقع شده و انتظار می​رود جمعیت خوبی در روز جمعه برای حمایت از استقلال به ورزشگاه بیایند.

پیمان کاظمی​ نژاد در خاتمه عنوان کرد: بعنوان فردی که نزدیک به سی سال در کنار استقلال اهواز بوده، از تماشاگران این تیم دعوت می​کنتم بعد از ظهر روز جمعه به ورزشگاه تختی بیایند و از تیم استقلال در اولین بازی خانگی حمایت کنند. حضور این هواداران باعث دلگرمی بازیکنان و مربیان و فراموشی مشکلات می​شود. امیدوارم حالا که استقلال اهواز پس از پنج سال به لیگ برتر بازگشته، روز خوبی برای این تیم در حضور تماشاگران رقم بخورد و بازیکنان بتوانند سه امتیاز شیرین به فوتبال خوزستان هدیه کنند.

بر این اساس؛ ورزشگاه تختی اهواز برای برگزاری دیدار روز جمعه دو تیم استقلال و سیاه‌جامگان مهیا خواهد شد.

به گزارش عصر جنوب؛ دیدار تیم‌های استقلال اهواز و سیاه‌جامگان مشهد ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه برگزار خواهد شد و قرار است که نماینده سازمان لیگ تا فردا از استادیوم تختی بازدید کرده و نظر نهایی را در رابطه با این ورزشگاه اعلام کند.

ارسال دیدگاه