دفعات بازدید: 1,324

تاریخ انتشار: 1394/05/20 - 14:14

حیدری : مسابقات فوتسال قهرمانی کارکنان پتروشیمی فجر برگزار شد

حسین حیدری رئیس امور ورزش پتروشیمی فجر درخصوص مسابقات کارکنان به خبرنگار ما گفت: در این مسابقات ۶تیم شرکت داشتند که بصورت دوره ای باهم به رقابت پرداختند و به مدت حدودا یکماه به صورت هفته ای ۶بازی برگزار گردید.

حسین حیدری امور ورزش فجر

وی در خصوص سطح کیفی و فنی مسابقات عنوان کرد: باتوجه به اینکه این بازیها بین کارکنان رسمی شرکت برگزار گردید نسبت به سالهای قبل بازیهای متفاوت تر و با کیفیت تری را شاهد بودیم.

رئیس امور ورزش پتروشیمی فجر در خصوص هدف برگزاری و نظر مدیریت دراین مسابقات خاطر نشان کرد: پر کردن اوقات فراغت کارکنان که عمدتا ساکن ممکو می باشند و همچنین ایجاد انگیزه ورزشی بین کارکنان و تاکید مدیریت محترم جهت افزایش روحیه ورزشی کارکنان و خانواده های محترمشان با توجه به بودجه ورزشی که سالیانه به این امر مهم اختصاص میدهند وظیفه ما را در برگزاری اینگونه همایش ها و مسابقات بیشتر می کند.

حیدری در پایان با معرفی تیم های برتر افزود : در پایان این دوره از مسابقات تیم واحد نیروگاه فجر توانست  با ۱۶ امتیاز و ۱۹گل زده ،۷تا گل خورده عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند ، تیم خدمات فنی با ۱۵ گل زده و ۵ گل خورده نایب با ۱۲امتیاز نایب قهرمان شد و تیم پیشکسوتان با ۹گل زده ۸گل خورده و ۹امتیاز عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

ورزش پتروشیمی فجر

پیشکسوتان فجر

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • محسن شریفی

    تاریخ : ۲۰ - مرداد - ۱۳۹۴

    درود و‌خسته نباشی به پیشکسوت ورزش ماهشهر جناب آقای حیدری


  • محبوبه نصریزاده

    تاریخ : ۲۹ - مرداد - ۱۳۹۴

    باسلام وخسته نباشید خدمت جناب اقای حیدری.امید است که در تمام مراحل زندگی پیر باوز. وموفق باشید.


  • حسین حیدری

    تاریخ : ۳۱ - مرداد - ۱۳۹۴

    با سلام
    احتراما ، از حسن توجه دوستان به اینجانب کمال تشکر دارم


ارسال دیدگاه