دفعات بازدید: 1,200

تاریخ انتشار: 1394/06/09 - 16:35

سومین دوره مسابقات فوتبال چمران برگزار شد +عکس و جداول

به گزارش پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر یادواره شهداء شهر چمران و شهرک بعثت هرساله به همت باشگاه فرهنگی ورزشی وحدت چمران ماهشهر و با تلاش برادران مچاسبه، ولیدعساکره و حلیم البوغبیش و با همکاری هرساله پایگاه مقاومت بسیج چمران و ستاد یادواره شهدای چمران و بعثت جناب آقای حاج احمد گاموری و قاسم سچین مطوری برگزار میگردد.

چمران

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر مسابقات نیمه نهایی این بازیها روز سه شنبه۹۴/۶/۱۰ ساعت۱۸:۰۰بین تیمهای ذوالفقاررامبله_امیدشهرک طالقانی و چهارشنبه۹۴/۶/۱۱ ساعت۱۸:۰۰بین تیمهای اتحادرامشیر_شاهین شهرک طالقانی برگزار میگردد.

همچنین اختتامیه مسابقات فینال این دوره روز جمعه۹۴/۶/۱۳ساعت۱۸ همراه با حضور کلیه مسولان شهرستان ماهشهر و چمران و به همراه مراسم باشکوه برگزار میگردد.

1 چمران

 

2 چمران

 

محسن شریفی

چمران مسابقات محلات ماهشهر

چمران فوتبال محلات

مچاسبه

چمران مسابقات محلات ماهشهر

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • محسن شریفی

    تاریخ : ۹ - شهریور - ۱۳۹۴

    ممنون از اطلاع رسانی و توجه شما نسبت به ورزش شهرشهیدچمران


  • منصور عماری پور

    تاریخ : ۱۰ - شهریور - ۱۳۹۴

    احسنت و درود بر مردان زحمت کش شهر چمران برادران مچاسبه و همکارانشون که با تلاش خود تونستن این جام رو اداره کنن یک خسته نباشید به داوران این بازیها و درود بر اقای کاظمی که با پوشش خبریشون شکوه جام را نمایان کردند ما منتظر حظور گرم تمام این عزیزان در جام رده ی سنی ۷۷ یادواره ی شهدای شهرک طالقانی هستیم باتشکر منصور عماری پور


ارسال دیدگاه