دفعات بازدید: 1,491

تاریخ انتشار: 1394/06/13 - 14:37

کیانی زاده: با نقاط ضعف و قوت رئیس جدید هیئت کاراته آشنایی داریم/به او دستور می​دهم که از تمام ظرفیت​های استان استفاده نماید

رئیس جدید اجازه ندارد کسی را از کلیت کار حذف کند، بلکه باید از همه اساتید و از هر کسی که می​تواند به نوعی به نفع کاراته باشد، استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان ؛ فرامرز کیانی‌زاده در مجمع انتخاب رییس هیات کاراته استان که امروز (سه‌شنبه) در محل اداره‌ کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) و همچنین فرا رسیدن هفته دولت، اظهار کرد: همه ما شناخت کافی از آقای سرکوهکی، رییس جدید هیات کاراته استان داریم و با نقاط ضعف و قوت او نیز آشنایی داریم.

فرامرز کیانی زاده

وی بیان کرد: با توجه به توضیحاتی که آقای سرکوهکی پیش از این به من داده بود، به او می​گویم که آقای سرکوهکی این گوی و این میدان و به او دستور می​دهم که از تمام ظرفیت​های استان و از تمام پیشکسوتان و اساتید موافق و مخالف که می​توانند به کاراته استان کمک کنند، استفاده کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: رییس جدید اجازه ندارد کسی را از کلیت کار حذف کند، بلکه باید از همه اساتید و از هر کسی که می​تواند به نوعی به نفع کاراته باشد، استفاده کند. با توجه به این‌که کاراته​ رشته​ای است که با اقبال عمومی در خوزستان همراه است، بنابراین باید از تمام ظرفیت​ها به نفع کاراته و ورزش استان استفاده شود.

وی تاکید کرد: از آقای سرکوهکی می​خواهیم بحث دعوت به اردوی تیم‌ملی، عضویت در آن‌ها و کسب مدال​های آسیایی و جهانی تمام‌سبکی را در دستور کار قرار دهد. ما در بخش آزاد وضعیت​مان خوب است ولی در کنترلی مشکل داریم که امیدواریم این موضوع هم از سوی آقای سرکوهکی به آن توجه لازم شود.

کیانی‌زاده خطاب به رییس جدید هیات کاراته استان گفت: هنر بعدی شما این است که بتوانی کسب مدال کنی. چرا که کاراته استان با این همه ظرفیت و ادعا باید جای خودش را نشان دهد. ما در بخش مدال​آوری انتظارمان این است که به موفقیت برسیم و رک بگویم که صبر هم نداریم و این امر باید ظرف یکی دو سال آینده محقق شود. شک نکنید اگر این مساله طی این مدت محقق نشود، چنانچه من مدیرکل باشم، بدون تعارف تغییر و تحول بوجود خواهم آورد.

وی با بیان این‌که زمینه برای موفقیت رییس جدید هیات فراهم است، افزود: قطعا از شما حمایت می​کنیم تا ان‌شاءالله از این فرصت به خوبی استفاده و از حیثیت خود و کاراته استان دفاع کنید و با تجربیاتی که دارید کاراته خوزستان را به موفقیت برسانید.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با تاکید بر این که دوست دارم ظرف یک سال آینده در تمام سبک​ها نتیجه بگیریم، خاطرنشان‌کرد: ظرفیت این را داریم و فکر می​کنم با بررسی راه‌کارها و کمی تمرکز بیشتر، بتوانیم در تمام سبک​ها نتیجه بگیریم.

وی در پایان یادآور شد: انتظار ندارم که این مجمع تا چهار سال آینده، دیگر تشکیل نشود و اعضای آن را تا چهار سال آینده نبینم. این مجمع طبق آیین​نامه باید سالی یک بار تشکیل شود و اعضا حضور مستمر در تصمیم‌گیری‌ها و کارهای هیات داشته باشند.

ارسال دیدگاه