دفعات بازدید: 1,127

تاریخ انتشار: 1394/06/16 - 11:39

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام: می‌خواهیم به بهترین شکل در لیگ برتر پینگ‌پنگ ظاهر شویم

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام با اشاره به تعیین سرمربی تیم پینگ‌پنگ این باشگاه برای شرکت در فصل جدید لیگ برتر کشور، گفت: پیمان حسنی همچنان سرمربی تیم است و در فکر جذب بازیکنان خوب هستیم.

شاپور یاوری

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر شاپور یاوری در گفت‌وگو با ایسنا ، در خصوص تعیین سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز این باشگاه، اظهارکرد: پیمان حسنی همچنان سرمربی تیم است و مربی تیم وحید کاظمی‌نژاد، مدیرفنی خسرو فرهادی و سرپرست هم آقای حیدری است.

وی در پاسخ به این سوال که امسال رویکرد باشگاه در لیگ برتر چیست؟ گفت: معمولا این‌که در اول فصل بخواهیم بگوییم قهرمان می‌شویم، خیلی منطقی نیست و اگر هم بخواهیم بگوییم به قهرمانی فکر نمی‌کنیم پس چرا وارد ورزش قهرمانی شده‌ایم؟ پس یعنی باید هر دو موضوع را بپذیریم که اول فصل نمی‌توان قهرمان شدن را پیش‌بینی کرد ولی باید خودمان را برای کسب عنوان و بهتر بودن نسبت به سال قبل، مجهز کنیم.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام با بیان این‌که هدف ما این است که امسال به بهترین شکل ممکن در لیگ ظاهر شویم، عنوان‌ کرد: البته اگر فدراسیون مانند سال گذشته جانب یک تیم را بگیرد و یک تیم را به زمین بزند که هیچ ولی با شناختی که من از مسوولان جدید فدراسیون دارم، آن‌ها افراد منصفی هستند و دوست دارند به خود تنیس‌روی‌میز کمک کنند نه به باشگاه خاصی.

وی افزود: سال گذشته جانبداری فدراسیون از یک تیم، کاملا مشهود بود و همه می‌دانستند که این اتفاق رخ داده است و لجاجتی هم در فدراسیون وجود داشت که دوست داشت با تیم ما مقابله کند. به هر حال ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که امسال به بهترین شکل در لیگ برتر ظاهر شویم.

شاپور یاوری

یاوری در پاسخ به این سوال که آیا امسال قصد دارید که تیم را با ترکیب بومی راهی مسابقات کنید؟ گفت: ما دوست داریم که از بازیکنان بومی استفاده کنیم و آن‌ها نیز همراه تیم باشند ولی تنیسورهای آن‌چنانی که در حد لیگ حرفه‌ای باشند و بتوانند از مقام ما دفاع کنند، در استان نداریم. البته دو سه بازیکن استان همراه تیم هستند و سال گذشته هم دو سه بازیکن بومی در کنار تیم داشتیم. به هر حال امسال هم سعی می‌کنیم در همین حد از بازیکنان بومی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر ملی‌پوشان برای مسابقات به خارج از کشور رفته‌اند و باید به ایران برگردند و ببینیم که با چه نفراتی به توافق می‌رسیم تا پس از آن به فکر آغاز تمرینات‌مان باشیم.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام در خصوص جذب نوشاد یا نیما عالیمان، گفت: سال گذشته با توجه به سرباز بودن این دو بازیکن و مقرراتی که گذاشتند، این بازیکنان را به تیمی دادند که نظامی نبود، البته گذشته‌ها گذشته است و امیدواریم امسال این مقررات وجود نداشته باشد و همه بتوانند بازیکنانی را که می‌خواهند جذب کنند. در مجموع ما در فکر جذب بازیکنان خوب هستیم.

ارسال دیدگاه