دفعات بازدید: 13,142

تاریخ انتشار: 1390/10/11 - 2:17

جلسه هیات آمادگی جسمانی و ایروبیک ماهشهر+عکس و برنامه ها

 

به گزارش خبرگزاری ورزش و جوانان ماهشهر هیئت فعال آمادگی جسمانی و ایروبیک ماهشهر بمنظور تنظیم برنامه های 3 ماه آخر سال جهت مسابقات و نیز انتخاب مسئولین کمیته ها هیئت جلسه ای روز پنجشنبه 8 دی ماه ساعت 11 در سالن آفرینش در محل خانه شطرنج با حضور مربیان این هیئت برگزار نمود.

در ابتدا جلسه مرضیه سعده رئیس هیئت ، ضرورت و اهمیت ورزش آمادگی جسمانی را بدلیل اینکه توانایی انسان در انجام فعالیت های بدنی با نیرومندی – هوشیاری – عدم خستگی بدون از دست دادن انرژی فراوان است را به مربیان یادآور شدند سپس هر یک از مربیان نقطه نظر و پیشنهادات خود را در این جلسه مطرح نمودند و در پایان مسئولین کمیته های ذیل با رای گیری مربیان انتخاب شدند.

1- مسئول کمیته پیشکسوتان و کمیته انظباطی : خانم زرافشان خلیلی

2- مسئول کمیته مربیان و آموزش : خانم لیلا جمشیدی

3- مسئول کمیته استعدادیابی : خانم  سهیلا وشاحی

4- اعضاء کمیته داوران : خانم زهرا ابراهیمی و لیلا جمشیدی

5- مسئول روابط عمومی : مرجان سبزواری

ضمناً در خصوص موارد ذیل هم تصمیم گیری شد :

1- برگزاری کلاس تئوری مربیگری درجه 3 دوشنبه 12 دی ماه

2- میزبان کلاس مربیگری درجه 3 آمادگی جسمانی و توجیهی ایروبیک در بهمن ماه

3- برگزاری مسابقات بمناسبت دهه مبارک فجر در هر دو رشته آقایان و بانوان

4- برگراری کلاس های بازآموزی و آشنایی مربیان با قوانین و حرکات اصلاحی

5- استعدادیابی ورزشکاران توسط مربیان و اعزام آنها به مسابقات استانی و کشوری

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 3

کل نظرات :14

  • زبرجد

    تاریخ : ۱۱ - دی - ۱۳۹۰

    بنده از طرفداران حضور بانوان در عرصه هاي مختلف اجتماعي و ورزشي در سطح جامعه مي باشم و عقيده دارم جامعه اي كه در تمام عرصه هاي آن بين زن ومرد عدالت برقرار باشد جامعه اي پويا و پيشرفته و وسالم خواهد بود وبا مشاهده اين خبر متوجه شدم كه جلسه تنظيم برنامه ها وانتخاب مسئولين كميته هاي هيئت آمادگي جسماني ماهشهر كلا” با حضور بانوان محترم و بدون حضور حتي يك آقا برگزار شده جا داشت باتوجه به اينكه اخيرا” عمدتا” اعضاي تيم آمادگي جسماني آقايان استان ومربي آن تيم كه در مسابقات قهرماني كشور شركت نمودند,از ورزشكاران ماهشهر تشكيل شده لااقل يكي دونفر از آقايان حالا نه براي كسب سمت بلكه براي بيان مشكلات ونظرات خود به اين جلسه دعوت مي شدند با اينحال اميدوارم جهت برگزاري مسابقات و تمرينات اين رشته براي آقايان نيز برنامه ريزي شده باشد چون از قرار معلوم شنيده ايم مسابقات استاني اين رشته در بهمن ماه قرار است انجام شود وبراي حضور قدرتمند و حفظ جايگاه ماهشهر دراستان دير نشده باشد.


  • فرحناز

    تاریخ : ۱۱ - دی - ۱۳۹۰

    با ارزوی موفقیت برای تمامی اساتید ایروبیک وامادگی جسمانی مخصوصا خانم مرضیه شعبانی ولیلا جمشیدی


  • عیدی وندی میگه

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۳۹۰

    با نظر آقای زبرجد کاملا موافقم از آنجایی که تیم آمادگی جسمانی باشگاه علم تمرین به نمایندگی از شهرستان ماهشهر با اقتدار قهرمان استان شد و در مسابقات کشوری این رشته نیز با نا داوری به مقام چهارم تیمی و همچنین در بخش مسابقات امدادی به مقام سوم کشور دست یافته بود آیا نمی بایست یکی از اعضای این تیم در این جلسه حضور می داشت و از نظرات ایشان نیز استفاده می شد؟آقای زبرجد نگران نباش باز هم قهرمان می شیم و این بار در مسابقات کشوری نیز روی سکو هستیم چه توی جلسه باشیم چه نباشیم….


  • یاسمن

    تاریخ : ۱۹ - دی - ۱۳۹۰

    خانم نیک نزاد و آقای عیدی وند مسئولین محترم باشگاه علم تمرین 2 ازتلاش و توجه شما جهت تجهیز و به روز کردن باشگاه و وسایل و مهمتر از همه دعوت از خانم شعبانی به عنوان مربی که رونق غیر قابل وصفی به این باشگاه بخشیده است کمال تشکر را دارم.


  • شعبانی

    تاریخ : ۱۹ - دی - ۱۳۹۰

    سلام.درنظردارم این یاسمن را توبیخ کنم..عزیزم فکر نمیکنی زیادی اغراق میکنی؟ایا من نوعی جز وظیفه مربیگری کاری فراتر از آن انجام دادم؟ آخ اگر بدانم کدام هنرجوی هستی که نامت را عوض کردی وفقط عصا گرفتی میزنی سر من فلک زده ..از برای خدا قسمت میدم اینچنین مرا شرمنده مردم وشهرم نکن که جوابگو نباشم با تشکر ….


  • عیدی وندی

    تاریخ : ۲۱ - دی - ۱۳۹۰

    سلام بچه ها در ادامه نظر قبلی باید بگم که خانم سعده برای شرکت در جلسه از من دعوت کرده بودند اما متاسفانه من ماهشهر نبودم و قرار شد برای هرچه فعالتر شدن آمادگی جسمانی در بخش آقایان جلسه ای با حضور مربیان و داوران و همچنین بازیکنان مدال آور در این رشته برگزار شود و از نظرات آنها نیز برای پیشبرد برنامه های آینده هیات استفاده خواهد شد.(قابل توجه آقای زبرجد و دوستان).از یاسمن خانم هم بابت لطفی که دارن تشکر میکنم انشاالله که همیشه سالم و ورزشکار بمانید.


  • نسرين رستگاري

    تاریخ : ۲۱ - دی - ۱۳۹۰

    لطفآ باطلاع خانم شعباني برسانيد دركلاس تئوري آمادگي جسماني 10درس بمدت يك هفته توسط 6نفراستاددانشگاه تدريس ميشودواينطور كه شما ميفرمائيد نيست.
    -آمادگي جسماني به فراموشي سپرده نشده است ميتواني از تربيت بدني ويا هيئت آن بپرسي! . لازم است دقت بيشتري دراستفاده از كلمات داشته باشيد!
    شما مربي آمادگي جسماني نيستي كه در مورداين رشته نظر ميدهي!
    ضمنآاين تعريف هاي فرمايشي از خودتان را تعطيل كنيدچون خيلي تابلوشده است!!!!


  • یاسمن

    تاریخ : ۲۵ - دی - ۱۳۹۰

    خانم رستگاری عزیز سلام نظرات شما نیز برای همگان قابل احترام است همانند نظر سایر همکارانتان . رشد و پیشرفت در سایه ی ارایه نظرات و ایده ها و عقاید است .
    من اطمینان دارم تلاش خالصانه ی شما و همه ی مربیان محترم برای رشد و بالندگی جوانان و پیشرفت و اعتلای ورزش ماهشهر است نه هیچ چیز دیگر …..و این قابل تقدیر است .
    خانم رستگاری گرامی آیا شما با قدرشناسی و تشکر شاگرد از مربی مخالفید یا فقط تقدیر از ایشان مجازنمی باشد و تابلو شده است.
    پس بهتر است یکطرفه قضاوت نکنید. با تشکر فراوان


  • فاطمه قنواتی

    تاریخ : ۱۴ - بهمن - ۱۳۹۰

    با عرض سلام خدمت مربی زحمت کش ماهشهر سرکار خانم زرافشان خلیلی از ایشان کمال سپاش وتشکر را دارم و امیدوارم همیشه موفق وسر بلند باشند


  • فرحناز

    تاریخ : ۱۶ - مرداد - ۱۳۹۱

    اميد نوروزي، نماينده وزن 60 کيلوگرم کشتي فرنگي کشورمان با پيروزي مقابل فرنگي‌کار گرجستاني در فينال بازي‌هاي المپيک، مدال طلا را بر گردن آويخت.این موفقیت رو به تمامی مردم ایران بخصوص شیرازی های عزیز وهمچنین خانواده ی ایشان تبریک عرض می نمایم………بازهم افتخاری دیگر


  • لیلا کریمی

    تاریخ : ۱۰ - اسفند - ۱۳۹۱

    با سلام خدمت خانم شعبانی عزیزم
    داشتن پشتکار ، تفاوت ظریف بین شکست و موفقیت است ، پشتکارتان را تحسین میکنم .
    مشکلات انسان های بزرگ را متوقف نمیکند ، بلکه به آنها آموزش میدهد .
    با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما


  • شعبانی

    تاریخ : ۱۰ - اسفند - ۱۳۹۱

    با سلام وخسته نباشی به مدیریت محترم سایت

    ضمن سلام خدمت لیلای عزیز.لیلا جان دنیای مرام ومعرفتی .عزیزم تا دوستانی مثل شما هست آیا میشه کناره گیری کرد؟یا برای همچین دوستانی در عرصه ورزش کم گذاشت؟ پشتکارمن به همت والای شما عزیزان بستگی دارد ..شک نکن..مخلصم..


  • مرضیه حق دوست

    تاریخ : ۱۰ - اسفند - ۱۳۹۱

    میگم خانم شعبانی چندتا اسم دان دیگه خیلی دارن با نامهای مختلف (بهار -یاسمن….)از خودشون تعریف میکنندغافل از اینکه نوع ادبیات وانشای نوشته ها از یک جنسه و هر کس یکی دوبار نظرات ایشون رو می خونه متوجه میشه . به نظر من درخت هر چه پر بار تره سربزیرتره


  • alimahla

    تاریخ : ۱۸ - اسفند - ۱۳۹۱

    باسلام وارزوی موفقیت برای تمام ایروبیک کاران ماهشهر مرضییه خانم به نظرمن وقتی درمورد شخصی اطلاعات کافی نداری لطفا…..نظرندهید


ارسال دیدگاه