دفعات بازدید: 718

تاریخ انتشار: 1394/07/06 - 17:08

پایان مسابقات تنیس‌روی‌میز نوجوانان خوزستان

رقابت‌های آزاد و دسته برتر تنیس‌روی‌میز نوجوانان خوزستان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس‌روی‌میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: این مسابقات دوم و سوم مهرماه با حضور 88 تنیسور در اهواز برگزار شد.

علیرضا بابادی وند

وی با بیان این‌که در این مسابقات تنیسورهایی از شهرستان‌های اهواز، ایذه، آبادان، دزفول، ماهشهر و شوش با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت: در پایان این مسابقات سامان زلکی‌نژاد از اهواز به قهرمانی رسید، ابراهیم علیپور از آبادان دوم شد و علیرضا بابادی‌وند از اهواز جایگاه سوم را به دست آورد.

دبیر هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان بیان ‌کرد: حسام فاطمی‌زاده از خرمشهر، اشکان ادهمی از اهواز، محمدرضا مهری از آبادان، مهدی لرکیان از اهواز و عرشیا عنایت‌زاده از آبادان با قرار گرفتن در جایگاه‌های چهارم تا هشتم این مسابقات در دسته برتر استان باقی ماندند. علی قراچه، علی یوسف‌لاوی و پارسا ولوی همگی از اهواز و محمدمهدی محمودی از ایذه نیز از دسته برتر استان خارج شدند.

وی خاطرنشان‌کرد: نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های آزاد و دسته یک نوجوانان کشور که از روز سه‌شنبه این هفته در ارومیه آغاز می‌شود، اعزام خواهند شد.

بخشنده گفت: مسابقات آزاد و دسته برتر نوجوانان استان در سطح خوب و رضایت‌بخشی برگزار شد و عملکرد تمام تنیسورها به ویژه چهار پنج تنیسور اول دسته برتر استان، خوب بود.

ارسال دیدگاه