دفعات بازدید: 967

تاریخ انتشار: 1394/07/13 - 15:54

افشین نوروزی : تیم ملی تنیس روی میز ایران در آسیا کار بزرگی انجام داد

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت:تیم ملی در بیست و دومین دوره رقابت های قهرمانی تنیس روی میز آسیا عملکرد مناسبی داشت و با یک پله صعود و کسب عنوان هفتمی کار بزرگی انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر ،افشین نوروزی امروز ( دوشنبه ) در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ایران با قرار گرفتن در جایگاه هفتم آسیا ، به ۶ تیم برتر دنیا چین،کره جنوبی ،سنگاپور،چین تایپه،ژاپن وهنگ کنگ که تمامی ازآسیا هستند نزدیک تر شد که این افتخار بزرگی است .

افشین نوروزی

وی خاطرنشان کرد که بازیکنان برای کسب عنوان هفتمی دردیدار برابر هند از جان مایه گذاشتند و توانستند برابر تیمی که درسال های اخیر همیشه ما را شکست داده بود به پیروزی برسند.

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز با انتقاد از نحوه برگزاری این دوره ازرقابت های قهرمانی آسیا گفت : اگر شرایط و نحوه برگزاری رقابت ها مطلوب تر بود شاید تیم ایران نتیجه بهتری کسب می کرد .

نوروزی در مورد دیدار با ژاپن خاطرنشان کرد : تیم ایران قبل از دیدار برابر ژاپن که ساعت ۱۰ شب برگزار شد چهار بازی سنگین انجام داده بود این درحالی بود که ژاپنی ها درنخستین دیدار خود درچارچوب این مسابقات برابر تیم ایران قرار می گرفتند. اگر ما به اندازه کافی وقت برای ریکاوری(آماده سازی) دراختیار داشتیم شکست ژاپن نیز برای ما دور ازدسترس نبود چرا که ما تیم ملی کره شمالی را که با تمامی قوا به این مسابقات آمده بود شکست دادیم.

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز به اعتراض ایران به نحوه برگزاری این رقابت ها اشاره کرد و افزود: مسئولان ایرانی درجریان برگزاری رقابت ها به نحوه برگزاری آن اعتراض کردند ولی این اعتراض موثر واقع نشد.

نوروزی خوزستان

به گفته وی دراین دوره از رقابت ها ۳۷ تیم دربخش مردان و ۲۴ تیم در بخش زنان شرکت داشتنداین درحالی بود که سالن برگزاری گنجایش لازم برای این تعداد ورزشکار را نداشت ومسابقات به صورت فشرده برگزار شد.
نوروزی خاطرنشان کرد: ورزشکاران به همین دلیل وقتی برای خروج از سالن را نداشتند ودرهمان محل سالن استراحت می کردند و ناهار می خوردند.

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز در مورد شکست هایش درمرحله گروهی و حذفی گفت: درمرحله گروهی فقط برابر نماینده عربستان مغلوب شدم که البته درآن بازی من به حریف بازی را واگذار نکردم به خود باختم.

نوروزی افزود: در دیدارهای مرحله حذفی هم شکست من تاثیری در نتیجه گیری تیم نداشت اما پیروزی من دربرابر نماینده تیم هند برای کسب عنوان هفتم و هشتم ازآنجا که ما به یک برد نیاز داشتیم تا بازی را به تساوی بکشانیم ، تاثیر گذار بود و خوشحالم به این مهم دست پیدا کردم تا نوشاد دردیدار آخربا خیال آسوده تر بازی کند و به پیروزی برسد.

وی در مورد عملکرد سایرملی پوشان نیز گفت: تمامی ملی پوشان خوب بودند اما نیما عالمیان دراین رقابت ها فوق العاده کار کرد .او بیش از سایر ملی پوشان دراردو بود و همین امر موجب شد تا عملکرد بهتری نسبت به سایرین داشته باشد.

بیست و دومین دوره رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا از چهارم تا یازدهم مهرماه در شهر پاتایا در کشور تایلند برگزار شد.

تیم مردان ایران دراین دوره از رقابت ها با یک پله صعود نسبت به دوره قبل درجایگاه هفتم قرار گرفت و تیم زنان ایران نیز با یک پله سقوط درجایگاه دوازدهم ایستاد.

ارسال دیدگاه