دفعات بازدید: 9,270

تاریخ انتشار: 1390/10/16 - 18:13

ملیپوش ماهشهری به پرسپولیس تهران پیوست

 

به گزارش خبرنگار ایرنا از ماهشهر ، ‘محمدحسین كنعانی’ بازیكن ملیپوش تیم استقلال ماهشهر با قراردادی 5 / 2 ساله به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست.

 

بر اساس این گزارش پس از اینكه مذاكرات با مسوولان دو باشگاه مس كرمان و شاهین بوشهر برای انتقال مهرداد پولادی و هادی شكوری به پرسپولیس به بنبست رسید ، مسوولان این باشگاه تهرانی با مدافع ماهشهری تیم ملی جوانان قرارداد بستند.

 

‘محمدحسین كنعانی’ بازیكن تیم ملی جوانان در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات نیم فصل با امضای قرارداد 2.5 ساله به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شد.

 

این بازیكن در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات قرارداد خود را با پرسپولیس در هیات فوتبال تهران به ثبت رساند.


 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • مهدی

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۳۹۰

    این افتخار رابه ایشان وخانواده ومربیانش محترمش تبریک میگویم.امیداست بااتکابه خداوندمنان وبدورازغرور وتکبر دراین آزمایش هم موفق باشند


  • علی رضا

    تاریخ : ۲۱ - دی - ۱۳۹۰

    باید به این جوان غیور تبریک گفت امااااااااااااااااا

    اما کدام بازیکن خوزستانی در پرسپولیس موفق بوده اون هم با وجود باند پروین

    نمی دانم بهمن فریس مدافع مستحکم خوزستانی را یادتان هست ، شهرام براتپوری چطور ؟ علوی ملی پوش چطور ؟ بهنام سراج را نیز به این جمع اضافه کنید ، و و و و
    فردا حسین عزیز چطور می خواهد در تیمی که نیمی از درامدش از وجود پدران پولدار بازیکنان جوانان این تیم است موفق باشد. کاش حسین نگاهی به فولاد اهواز یا باشگاه های دیگر مثل ملوان و ذوب آهن هم داشت . کاش حسین عزیز عزیز حریف تمرینی مدافعان پرسپولیس نباشد . هر چند که ما برایش آرزوی موفقیت داریم .
    کاش حسین عزیز انتخاب بهتری داشت کاش


ارسال دیدگاه