دفعات بازدید: 5,528

تاریخ انتشار: 1394/08/29 - 19:39

مسئول کانون هواداران ماهشهر: شکستن سر بازیکن تهرانی با آجر صحت ندارد/ سایت‌ها شیطنت کردند

مسئول کانون هواداران شهرستان بندر ماهشهر گفت: خبر شکستن سر بازیکن بادران تهران با آجر در بازی مقابل شهرداری ماهشهر به هیچ عنوان صحت ندارد.

عمار شعبانی

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر یاسر شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: چهارشنبه گذشته دو تیم شهرداری ماهشهر و بادران تهران در قالب لیگ دسته دو فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که این مسابقه دارای حاشیه‌های فراوانی بود.

وی ادامه داد: در این مسابقه دو بازیکن به شدت باهم برخورد کردند که این حادثه منجر به مصدومیت بازیکن تیم بادران تهران از ناحیه سر شد.

مسئول کانون هواداران ماهشهر تصریح کرد: متأسفانه برخی سایت‌های خبری بدون شناسنامه با تحریف حقیقت اقدام به انتشار خبری کذب کردند و مدعی شدند سر این بازیکن به دلیل پرتاب آجر از سوی تماشاگران دچار شکستگی شده است.

شعبانی افزود: ما گزارش ناظر بازی را در اختیار داریم و در این گزارش به هیچ عنوان چنین مسئله‌ای مطرح نشده و همین موضوع مؤید کذب بودن خبر منتشر شده است.

وی با بیان اینکه تماشاگران ماهشهری از فهم و درک بالایی برخوردارند، خاطرنشان کرد: هواداران ماهشهری همواره در سرما و گرما یار و یاور تیم‌های منطقه بوده و تمام توان خود را برای تشویق و حمایت از تیم‌های مورد علاقه خود به کار می‌برند.

مسئول کانون هواداران شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: این کانون نیز به عنوان تنها کانون دارای مجوز رسمی همواره با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متنوع سعی در فرهنگ‌سازی مناسب داشته و با هرگونه حرکت ضد اخلاقی و خلاف روح ورزش مخالف محض است.

شعبانی متذکر شد: این کانون حق قانونی خود می‌داند که در مراجع ذی‌صلاح قضایی علیه منتشرکنندگان مطالب کذب اقامه دعوا و از حیثیت تماشاگران ماهشهری دفاع کند.

وی در پایان اظهار کرد: بدون تردید آبرو و حیثیت ماهشهر و ماهشهری با این اخبار کذب دچار کوچک‌ترین خدشه‌ای نخواهد شد و این شیطنت‌های رسانه‌ای راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های شهرداری ماهشهر و بادران تهران چهارشنبه گذشته در یک دیدار پربرخورد و پرحاشیه از سری رقابت‌های لیگ دسته دو کشور به مصاف هم رفتند.

برخی سایت‌های خبری مدعی شدند که یکی از بازیکنان تیم تهرانی بر اثر پرتاب آجر از سوی تماشاگران از ناحیه سر دچار آسیب‌دیدگی شده است.

بادران شهرداری ماهشهر

ارسال دیدگاه