دفعات بازدید: 9,745

تاریخ انتشار: 1394/09/19 - 13:55

ثابت : هواداران سرمایه های اصلی یک باشگاه محسوب میشوند

احمدثابت مدیرعامل تیم استقلال نوین ماهشهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش ماهشهر در خصوص شروع تمرینات این تیم پیش از آغاز فصل  عنوان کرد: خدا را شکر تمرینات در حال حاضر پیشرفت خیلی خوبی داشته و از حدود ۴۰ روز پیش تمرینات را شروع کردیم که  ان شاالله روز سه شنبه میزبان تیم پاس تهران در ماهشهر هستیم.

احمد ثابت

وی در خصوص رضایتمندی خود از کادر فنی این تیم گفت: قطعا ما سعی بر جذب بهترین ها داشتیم تقریبا حدود ۸۰ درصد از کادر فنی سال گذشته هستند و در فصل جدید آقای خلیلاوی و همچنین  آقای ناظم الشریعه به عنوان مشاور فنی باشگاه به کادر فنی اضافه شده اند.

احمد ثابت با اشاره به  جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات افزود: در فصل جدید از آنجایی که قصد داشتیم متفاوت ظاهر شویم موفق به جذب یکی از بازیکنان خوب استان آقای اهنگر و دو بازیکن از تیم منحل شده کاشی نیلو اصفهان و یکی از بازیکنان تیم ملی امید شدیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال نوین در خصوص حضور بازیکنان رده پایه در تمرینات تیم بیان کرد: ما اعتقاد داریم یک باشگاه موفق باشگاهی است که بازیکنان پایه خوبی داشته باشد تا بتواند بر روی آنها سرمایه گذاری کند ، باشگاه استقلال نوین هم از دیرباز این سیاست را دنبال کرده است و امسال از همان تیم های  امید که به جمع ۸ تیم در مسابقات کشور راه یافته بود ۶ نفر شامل یک گلر و ۵ بازیکن را در تمرینات شرکت دادیم که ان شاالله در تیم برای باشگاه مثمر ثمر باشند.

ثابت عنوان کرد: در سالی که این تیم را گرفتیم قرار براین شد که طی برنامه سه ساله به لیگ برتر راه پیدا کنیم و در سال اول خوشبختانه جایگاه خودمان را درلیگ حفظ کردیم و امسال سیاستمان بر این است که در بالای جدول باشیم و در همان حین نگاهی به لیگ برتر داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال نوین با تاکید بر حمایت از حضور هواداران افزود: تماشاگران سرمایه های این باشگاه هستند و در شهرمان بدون هیچ چشم داشتی حامی این تیم و دیگر تیم های ورزش شهرستان هستند بی شک حضور کانون هواداران که یار ششم ما در زمین محسوب میشوند تاثیرات مثبتی در عملکرد تیمی ما خواهد گذاشت.

 

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر تیم فوتسال استقلال نوین در هفته اول لیگ دسته یک کشور روز سه شنبه در ماهشهر میزبان پاس تهران خواهد بود.

خبرنگار : حیات نوشادی

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 2

کل نظرات :1

  • بهنام فرخ زاد

    تاریخ : ۱۹ - آذر - ۱۳۹۴

    خدا قوت آقای ثابت مرد دل پاک ورزش ماهشهر


ارسال دیدگاه