دفعات بازدید: 1,906

تاریخ انتشار: 1394/09/16 - 12:00

به دلیل انصراف تیم مشهدی دیدار فوتسال استقلال نوین ماهشهر و ایران‌جهان مشهد لغو شد

دیدار فوتسال بین دو تیم استقلال نوین ماهشهر و ایران‌جهان مشهد به دلیل انصراف تیم مشهدی از حضور در لیگ دسته یک کشور لغو شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر به نقل از خبرگزاری فارس از ماهشهر، دیدار تیم‌های استقلال نوین ماهشهر و ایران‌جهان مشهد که قرار بود فردا دوشنبه در چهارچوب هفته نخست لیگ دسته یک فوتسال کشور برگزار شود به دلیل انصراف تیم مشهدی از حضور در این لیگ لغو شد.

ابوالفضل سلطانی

سرپرست تیم استقلال نوین ماهشهر در این ارتباط به خبرنگار ما گفت: امروز در تماس نماینده فدراسیون با مدیرعامل باشگاه اعلام شد که تیم ایران‌جهان مشهد از حضور در لیگ دسته یک فوتسال کشور انصراف داده است.

ابوالفضل سلطانی ادامه داد: این دیدار قرار بود فردا از ساعت ۱۶ در سالن بعثت شهرستان بندر ماهشهر برگزار شود و همه مقدمات برای برگزاری این دیدار آماده بود.

وی خاطرنشان کرد: تیم استقلال نوین از حدود دو ماه پیش تمرینات خود را آغاز کرده و شرایط بسیار مناسبی دارد و کاملاً آماده آغاز لیگ هستیم.

سرپرست تیم استقلال نوین ماهشهر افزود: امیدوارم با حمایت هواداران با تعصب و با غیرت که همواره با حضور پر شور خود در ورزشگاه‌ها یار و یاور تیم‌های ماهشهری هستند بتوانیم نمایش خوبی در لیگ داشته باشیم و به رده بالاتر صعود کنیم.

سلطانی در پایان یادآور شد: حمایت‌های خوبی نیز از سوی فرماندار و صنایع پتروشیمی ماهشهر از تیم استقلال نوین صورت گرفته که جا دارد از این حمایت‌ها و تلاش‌ها قدردانی کنم.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر ، تیم‌های استقلال نوین ماهشهر و زاگرس دو نماینده استان خوزستان در گروه‌های یک و دو مسابقات لیگ دسته یک فوتسال کشور هستند.

تیم زاگرس خوزستان فردا در شیراز میهمان نماینده استان فارس در این رقابت‌ها ست.

خبرنگار : فرشاد آل ناصر

ارسال دیدگاه