دفعات بازدید: 14,202

تاریخ انتشار: 1394/09/19 - 1:49

معصومه وزیری مربی تیم ملی ایران : عملکرد بازیکنان رضایت بخش بود

معصومه وزیری مربی تیم ملی او-اسپورت (o-sport)ایران در مسابقات جهانی ترکیه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش ماهشهر در خصوص سطح فنی مسابقات عنوان کرد: این مسابقات هشتمین دوره مسابقات جهانى در کشور ترکیه بود، سطح کیفی مسابقات بسیار بالا و سخت بود اما خدا را شاکر هستیم که توانستیم عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کنیم.

وزیری ماهشهر

وی در خصوص عملکرد بازیکنان گفت: بازیکنان عملکردشان بسیار رضایت بخش بود با اینکه از تمام استان ها بودند و من بیشتر از سه یا چهار دوره در اردوی تیم ملی کنارشان نبودم اما با اینحال توانستیم در کنار همدیگر به نتایج خوبی برسیم.

مربی تیم ملی ایران با اشاره به پیشرفت و توسعه این رشته در بین بانوان خاطر نشان کرد: با توجه به پتانسیل بالای بانوان مطمئنا پیشرفت و توسعه فراگیری را در این رشته شاهد خواهیم بود.

وزیری در خصوص میزبانی مسابقات گفت : کشور ترکیه از لحاظ مکان ،غذا و سالن بهترین امکانات را در اختیار ما قرار داده بود اما برخی شرایط خاص باعث شد که تماشاچىان زیادى براى تشویق تیم ترکیه وارد سالن شوند تا آنجایی که بازیکنان حاضر در رینگ مسابقه صداى مربى را نمى شنیدند.

وی در پایان افزود : از تمام مسئولین که مراسم تقدیری را براى ما تدارک دیدند تشکر میکنم و جای تقدیر دارد که مسئولین شهرستان اینگونه به امر ورزش خصوصا مقام آوران توجه ویژه دارند.

تیم ملی بانوان

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • منا قنواتی

    تاریخ : ۱۹ - آذر - ۱۳۹۴

    اندیشه ها در گذر زمان متعالی تر می شوند و مکارم اخلاق بیش از بیش متجلی ، واین زیبایی حاصل گذر عمر خردمندان است.
    معصومه عزیزم ضمن عرض تبریک وشادباش از حضرت سبحان برای شما دوست عزیز وخانواده محترم ایمان کامل ، جسم وجان سالم ونشاط دائم را خواهانم.
    همیشه بهت افتخار میکنم گلم


  • فرشاد اصلاحی

    تاریخ : ۳۰ - آذر - ۱۳۹۴

    تبریک به خانم وزیری خداپشته پناهت


  • مهدی امیری فر

    تاریخ : ۱ - دی - ۱۳۹۴

    سلام
    سرکار خانم وزیری بنده هم به نوبه خودم موفقیت جنابعالی را در عرصه جهانی را به شما و جامعه ورزشی استان خوزستان تبریک میگم


ارسال دیدگاه