دفعات بازدید: 4,368

تاریخ انتشار: 1394/09/27 - 15:09

نتایج هفته دوم لیگ دسته اول / پیروزی قاطعانه استقلال نوین در ماهشهر

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر ، لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری چهار دیدار هفته دوم از گروه ب ، پیگیری شد. در ادامه گزارش این هفته از مسابقات را می خوانیم.

استقلال نوین ماهشهر

استقلال نوین ماهشهر ۳ – ۰ پاس تهران

نیمه نخست دیدار استقلال ماهشهر و پاس تهران ، نیمه بی روح مسابقه از جهت گل بود و حملات دو تیم با دفاع حریف مواجه شد تا نیمه نخست بدون گل مساوی خاتمه یابد. اما ماهشهری ها که درس خوبی از نیمه نخست گرفته بودند. در نیمه دوم به آب و آتش زدند تا به گل برسند و سرانجام تلاش هایشان به نتیجه رسید تا به سه گل دست یابند و تهرانی ها را مغلوب این هفته کنند و اولین سه امتیاز خود را دشت کنند.

شهروند نکا ۱ – ۱ شهروند کاشان

اما در دیگر دیدار این گروه شهروند نکا میزبان هم نام کاشانی خود بود. نیمه نخست این دیدار با برخورد محتاتانه هر دو تیم همراه بود تا نتیجه ای جز تساوی بدون گل حاصل نشود. اما نیمه دوم بازی نیز همانند نیمه نخست پیش رفت تا کاشانی های میهمان به گل دست یافتند و پس از این گل تیم میزبان دست به کار شد تا این گل را جبران کند اما نتوانست تا سه دقیقه مانده به پایان به این هدف برسد تا اینکه دقیقه سی و هفت بازی به گل تساوی بخش رسید و ادامه بازی برای دو تیم بی نتیجه بود تا تساوی یک بر یک سرنوشت نهایی این جدال باشد.

ارژن شیراز ۳ – ۳ سن ایچ ساوه

دیدار ارژن و سن ایچ که دومین دیدار شیراز و ساوه از این هفته می باشد، با داوری علیرضا بیت سیاح، سیدعلی میرعبدالهی، محمدعلی سیاحی، مصطفی باقری زاده در سالن ابوالفتحی شیراز آغاز شد. در ده دقیقه ابتدایی با اشتباه بازیکن و دروازه بان تیم میزبان ساوجی ها به گل نخست خود دست یافتند و در پی این گل ، دومین گل خود را نیز به هدف نشاندند. و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید. اما نیمه دوم که ارژنی ها برای جبران پا به میدان گذاشته بودند با رسیدن به دو گل بازی را به تساوی کشانند. اما این پایان کار نبود و تیم شیرازی به گل سوم نیز رسید تا با یک گل اختلاف پیش بیفتد، اما سن ایچی ها این گل را جبران کردند تا یک امتیاز خارج از خانه را کسب کنند.

آتلیه طهران قم ۲ – ۱ مبل کریمی البرز

دیدار دو تیم آتلیه طهران قم و مبل کریمی البرز با گلزنی قمی ها پیگیری شد تا این تیم یک بر صفر پیش بیفتد اما مبلی ها که هفته نخست شکست سنگینی از ساوجی ها خورده بودند دوست نداشتند دومین بازی خود را نیز با شکست سپری کنند به همین دلیل با تدارک حملاتی به گل مساوی رسیدند تا سوت داور دو تیم را با تساوی یک یک به استراحت بین دو نیمه بفرستد.

اما نیمه دوم با حملات تیم آتلیه طهران آغاز شد تا به گل برتری دست یابند و در ادامه نیز دو تیم به گلی نرسیدند تا اولین سه امتیاز خانگی به حساب قمی ها واریز گردد.

منبع : خانه فوتسال

ارسال دیدگاه