دفعات بازدید: 4,824

تاریخ انتشار: 1394/10/21 - 15:53

میعاد لطفی: پتروشیمی روز به روز بهتر می‌شود/فدراسیون وقت پینگ‌پنگ به وعده‌های خود عمل نکرد

بازیکن ملی‌پوش تیم پینگ‌پنگ پتروشیمی بندر امام گفت: مسئولان وقت فدراسیون تنیس روی میز کشور به وعده‌های خود عمل نکردند.

میعاد لطفی

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر میعاد لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ما اظهار کرد: تیم پتروشیمی بندر امام تاکنون نتایج بسیار خوبی گرفته که این مسئله نتیجه همدلی بازیکنان و برنامه‌ریزی خوب تیم و باشگاه است.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم فرم بازی خوبی دارند و روز به روز نیز بازی آنها ارتقا پیدا می‌کند و برای مسابقات بعدی آماده می‌شویم.

بازیکن ملی‌پوش تیم پینگ‌پنگ پتروشیمی بندر امام در ادامه به انصراف خود از رویارویی با بازیکنی از رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی فنلاند اشاره کرد و گفت: در این مسابقات در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و تجدید بیعت با آرمان‌های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب از رویارویی با بازیکن رژیم صهیونیستی خودداری کردم.

لطفی خاطرنشان کرد: به همین دلیل نیز تا آستانه محرومیت از حضور در مسابقات بین‌المللی پیش رفتم اما هرگز از اعتقادات و باورهای خود عدول نکردم و حاضر به مصاف با بازیکن رژیم صهیونیستی نشدم.

وی افزود: سرپرست وقت فدراسیون پینگ‌پنگ کشور نیز وعده داد که به محض برگشتنم به میهن مراسم تقدیر برگزار شود که چنین اتفاقی نیفتاد.

بازیکن ملی‌پوش تیم پتروشیمی بندر امام متذکر شد: در حالی که هیچ انتظاری نداشتم باشگاه پتروشیمی مراسم تجلیل و تقدیر برگزار کرد و برای من بسیار ارزشمند بود که پیش از آنکه فدراسیون این کار را انجام دهد باشگاه پیش‌قدم شد و این مراسم را برگزار کرد.

لطفی اضافه کرد: جا دارد در پایان از مربیانم هدایت‌الله فرهادی، وحید کاظمی‌نژاد و سرپرست تیم خدر حیدری و مدیرعامل باشگاه تشکر و برای مهرداد قارداشی و محمود نظری رئیس و دبیر فدراسیون آرزوی موفقیت کنم.

ارسال دیدگاه