دفعات بازدید: 4,999

تاریخ انتشار: 1394/10/22 - 11:15

سرمربی پینگ‌پنگ پتروشیمی: فشردگی لیگ کیفیت مسابقات را پایین می‌آورد

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز می‌گوید اگر رقابت‌های پلی‌آف در سال آینده برگزار شود، فشار کمتری به بازیکنان وارد می‌شود و سبب خستگی کمتر آن‌ها می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر ،هدایت‌الله فرهادی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت تیم پتروشیمی اظهار کرد: با توجه به تمرین‌های خوبی که پیش از آغاز لیگ سپری کردیم و بازیکنان قدرتمندی که در اختیار داریم، توانستیم تیم خوبی را راهی رقابت‌های لیگ کنیم و تا اینجای کار هم در صدر جدول قرار داریم.

هدایت الله فرهادی

او ادامه داد: البته به دست آوردن قهرمانی در نیم فصل دوم بسیار دشوارتر از نیم فصل اول است. تیم‌های دانشگاه آزاد، رعد و شهرداری تبریز همراه با ما رقابت پایاپایی برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارند. پیش‌بینی قهرمان لیگ امسال بسیار دشوار است و مطمئن باشید همه تیم‌ها بهترین شرایط را برای رسیدن به قهرمانی فراهم کرده‌اند.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی با اشاره به تلاش برای جذب یک بازیکن خارجی اظهار کرد: اگر بتوانیم یک بازیکن خارجی را در ترکیب خود استفاده کنیم می‌توانیم با قدرت بیشتری مقابل حریفان صف آرایی کنیم که در این زمینه مدیرعامل موافقت خود را اعلام کرده است.

فرهادی اضافه کرد: حضور بازیکنان خارجی در لیگ سبب بالا رفتن سطح آن می‌شود و اگر بتوانیم بازیکنانی با کلاس بالای جهانی را به ایران بیاوریم، قطعا می‌توانیم شاهد پیشرفت روزافزون پینگ‌پنگ ایران باشیم.

او در مورد رقم پرداختی به بازیکنان لیگ برتری نیز گفت: به نظر من اگر بازیکنان ملی‌پوش دغدغه‌ای از نظر مالی نداشته باشند، می‌توانند با شرایط بهتری اهداف خود را دنبال کنند.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی افزود: حضور هرچه بیشتر تیم‌ها در لیگ برتر نیز یکی از عواملی است که می‌تواند به بالا رفتن سطح آن کمک کند. هرچقدر تیم‌های بیشتری در لیگ حضور داشته باشند، بازیکنان بیشتری نیز می‌توانند در سطح نخست پینگ‌پنگ ایران به میدان بروند.

فرهادی در مورد برنامه‌ریزی لیگ و فشردگی دیدارها نیز اظهار کرد: ما همواره تابع تصمیمات سازمان لیگ و فدراسیون هستیم. با اینکه در این مورد فشار زیادی به ما در مرحله پلی‌آف وارد می‌شود اما برای موفقیت تیم ملی تمام این فشارها را تحمل می‌کنیم. با این حال اگر دیدارهای پلی‌آف به سال آینده منتقل شود، شرایط بهتری برای ما رقم می‌خورد.

او افزود: فشردگی دیدارها سبب می‌شود تا سطح کیفی لیگ افت پیدا کند و خستگی بر تن بازیکنان بماند. امیدوارم در این زمینه تصمیم مناسبی اتخاذ شود.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در پایان با اشاره به حضور ریاست جدید فدراسیون اظهار کرد: به نظرم تنیس روی میز ایران می‌تواند با حضور آقای علی‌قارداشی به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند و به جایگاه واقعی خود برسد. در این زمینه نیاز به سرمایه‌گذاری و توجه بیشتر از سوی بخش‌هایی نظیر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داریم.

ارسال دیدگاه