دفعات بازدید: 1,383

تاریخ انتشار: 1394/10/24 - 17:09

حرفی از صعود به لیگ دسته یک نمی‌زنم

 سرمربی شهرداری ماهشهر گفت: بازی‌های سختی تا پایان فصل داریم، پنج بازی حساس و نفس‌گیر باقی مانده است.
 
به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر به نقل از فارس عزیز فریسات از بازی تیمش برابر کارگر بنه گز تنگستان گفت:بازی سنگینی بود ولی توانستیم با امتیاز کامل زمین را ترک کنیم.وی افزود: دو تیم عالی فوتبال بازی کردند، تیم کارگربنه گز نشان داد که ظرفیت بالایی دارد و برحسب اتفاق در انتهای جدول قرار گرفته است.
سرمربی شهرداری خاطرنشان کرد: در این دیدار دو دفاع وسط  خود را در اختیار نداشتیم، ضمن اینکه گل زودهنگام تیم و غرور کاذب بچه‌ها به خاطر اینکه فکر می‌کردند کار تمام است.
فریسات ادامه داد: همینطور استرس برنده شدن و به‌دست آوردن سه امتیاز که برای تیم ما اهمیت زیادی داشت همگی در بد بازی کردن تیم ما به‌خصوص در نیمه اول نقش مهمی ایفا کرد.

وی با بیان اینکه در این شرایط حرف از صعود به لیگ یک کشور زود است تاکید کرد: بازی‌های سختی تا پایان فصل داریم، پنج بازی حساس و نفسگیر باقی مانده است.فریسات اضافه کرد: هیچوقت حرف از صعود نمی‌زنیم، در گروه سختی قرار داریم وضعیت جدول و امتیازات تیم‌ها بسیار نزدیک است و با کوچکترین لغزش تیم‌ها دو تا سه پله در جدول رده‌بندی بالا و پایین می‌شوند.بازی‌های حساسی در پیش رو داریم و امیدواریم در این رقابت پیروز از زمین خارج بشویم تا فوتبال دوستان ماهشهری و خوزستان را شاد کنیم.
ارسال دیدگاه