دفعات بازدید: 2,332

تاریخ انتشار: 1394/11/06 - 13:33

اظهارات یاوری درباره حواشی دیدار تیم‌های بسکتبال پتروشیمی و نفت آبادان

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام با اشاره به حواشی دیدار تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان،‏ گفت: به نظر من باید تنبیهات و برخوردهای سخت، سنگین و درست و حسابی برای چنین مواردی در نظر گرفته شود.

شاپور یاوری

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر شاپور یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص اتفاقات بازی روز گذشته (دوشنبه) این تیم برابر پالایش نفت آبادان، اظهارکرد: برای بازی روز گذشته ۶۰، ۷۰ نفر از هواداران تیم‌مان به آبادان آمده بودند و تا زمانی که بازی به سود آبادانی‌ها پیش می‌رفت، همه چیز عادی عادی بود ولی همین‌که تیم ما از حریف پیش افتاد، حواشی شروع و به سمت هواداران ما سنگ‌پرانی شد.

 

وی افزود: این‌گونه درگیری آغاز شد و هواداران ما ناچار شدند که از جایگاه پایین بیایند. میثم میرزایی نیز در دو متری خود من ایستاده بود که با سنگ به صورت او زدند و به زمین خورد. واقعا این اتفاقات چه معنایی دارد؟

 

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: شعار دادن و حمایت از تیم، خیلی خوب و پسندیده است ولی این اتفاقات، سنگ‌پرانی و فحاشی و این‌که مسوولان فقط نگاه کنند و به کسی هم برنخورد، خوب نیست و عجیب و غریب است.

 

وی افزود: پس از پایان مسابقه نیز یک نفر از پشت به بهنام یخچالی بازیکن تیم ما حمله کرد و با چاقو به بازوی او زد و فرار کرد. میزبان مگر مسوولیت نظم و انضباط سالن و بازی را ندارد؟ من حتی پس از این حادثه اظهار تاسفی از سوی مسوولان تیم میزبان ندیدم.

 

یاوری بیان کرد: در جایی خواندم که یکی از آقایان گفته بود که یک صندلی از سوی هواداران پتروشیمی به سمت یخچالی پرتاب و باعث صدمه به بازوی او شد و باید بگویم رستم دستان هم نمی‌تواند صندلی را ازآن سوی سالن به سوی دیگر که بازیکن ما ایستاده بود، پرتاب کند و بعد هم بازوی او به صورت عمقی بخیه بخورد!

 

وی گفت: به هر حال این، نحوه حفاظت و حمایت از نخبه‌های ورزشی ما شده است. حتی در حین مسابقه نیز به یک‌باره بازیکن حریف ضربه‌ای به بینی بازیکن خارجی ما وارد کرد و باعث شد بینی او دچار شکستگی شود. متاسفانه حواشی این دیدار خیلی زیاد بود.

 

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام بیان‌ کرد: فکری به حال این‌گونه مسایل نمی‌کنند و کار به این جاها کشیده می‌شود. به نظر من باید تنبیهات و برخوردهای سخت، سنگین و درست و حسابی برای چنین مواردی در نظر گرفته شود تا منِ مسوول، آگاه و جوابگو باشم. پیش آمدن این مسایل و ورود سنگ و چاقو به سالن، نشان می‌دهد که منِ مسوول وظیفه‌ام را به خوبی انجام نداده‌ام.

 

وی عنوان‌ کرد: من طی نامه‌ای به فدراسیون این موارد و اتفاقات را اعلام کردم و می‌دانم آقای مشحون هم حساس است و با این مسایل برخورد می‌کند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 3

کل نظرات :2

  • وليدعساكره

    تاریخ : ۶ - بهمن - ۱۳۹۴

    درود بر مردزحمتکش بسکتبال ماهشهر که با نظم و همفکری خوب جایگاه ماهشهر به انچه لیاقتش هستد رساندید وإنشالله همیشه موفق و پیروز باشید باید شهرستان ماهشهر به این مدیرموفق افتخار کند متشکرم

    ولید عساکره
    سرپرست تیم فوتسال یاران ماهشهر


  • ناشناس

    تاریخ : ۶ - بهمن - ۱۳۹۴

    یاوری سلام . سلام .سلام به استقامتت درمقابل ناملایمتی هایی که دیدی سلام بر لحظات شیرینی که با بغض مهربانی نگذاشتی اشک شوقت را ببینیم یاوری هستی که ماهستیم وباشید که باشیم
    عمارشعبانی کانون هواداران ورزش وآموزش شهرستان بندرماهشهر


ارسال دیدگاه