دفعات بازدید: 2,584

تاریخ انتشار: 1394/11/12 - 2:03

نتایج هفته هشتم لیگ دسته اول گروه الف+جدول

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر به نقل از خانه فوتسال ، هفته نخست نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش خانه فوتسال از گروه الف این هفته را می خوانیم.

استقلال ماهشهر

سن ایچ ساوه ۵ – ۳ مبل کریمی البرز

دیدار ساوجی ها و البرزی ها به میزبانی سن ایچ در سالن فجر ساوه با گلزنی مبل کریمی آغاز شد اما این برتری زیاد طول نکشید و سن ایچ بازی را به تساوی کشید. در ادامه نیمه نخست مبل کریمی گل دوم خود را به ثمر رساند تا این نیمه را با برتری خود به اتمام برساند اما نیمه دوم با حملات سن ایچی ها آغاز شد تا این تیم سه گل پیاپی به ثمر برساند.

پس از این مبل به خود آمد تا بازی را به سود خود بازگرداند اما تنها توانست یک گل به ثمر برساند و در دقایق آخر که مشغول  حمله برای جبران گل خورده بود، گل پنجم را پذیرفت تا این بازی را با شکست پشت سر بگذارد.

ارژن شیراز ۵ – ۳ شهروند کاشان

ارژنی ها که مدعی اول گروه الف هستند در پی برتری مقابل حریف کاشانی بودند و توانستند گل نخست بازی را به ثمر برسانند اما کاشانی ها با دو گل حریف شوکه کرد اما ارژن توانست دو گل به ثمر برساند و سه دو پیش بیفتد ولی این برتری تا پایان نیمه نخست پایدار نماند و کاشانی ها به گل سوم خود رسیدند تا نیمه نخست سه سه مساوی به پایان برسد.

سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی شیرازی تیم ملی که در سالن حضور داشتو شاهد بازی ارژنی ها بود با تقدیر تشکر تیم ارژن از ایشان روبرو شد.

نیمه دوم بازی نیز که با کمی تاخیر آغاز شد ، با دو گل از سوی لبنیات همراه بود و شیرازی ها در حضور سرمربی تیم ملی فوتسال با برتری پنج دو به پایان رساند تا با بیست امتیاز و چهار امتیاز فاصله نسبت به تیم دوم جدول ، صدر جدول را برای خود محکم سازد.

شهرداری نکا ۱ – ۲ پاس تهران

دیدار نکا و پاس با گلزنی پاسی ها به خودشان در نیمه نخست به اتمام رسید تا در نیمه دوم پاس بتواند با به ثمر رساند گل در دقیقه ۳۶ به بازی برگردد و چهار دقیقه انتهایی را حساس و پر هیجان کند.

در دقایق انتهایی که هر دوتیم به فکر برد بودند با حملات خود دروازه حریف خود در آستانه گشودن قرار می دادند اما توپ ها به گل تبدیل نشد تا اینکه در دیقیقه ۳۸ پاس به گل دوم برسد و بازی را با نتیجه دو یک به سود خود به اتمام برساند.

استقلال.ن ماهشهر ۱ – ۱ آتلیه طهران قم

جدال حساس دو تیم از ماهشهر و قم که می توانست هر کدام را به مدعیان گروه تبدیل کند با نهایت حساسیت آغاز شد. ابتدا تیم میزبان به گل اول رسید درادامه نیز قمی ها توانستند این گل را جبران کرده و نیمه نخست با تساوی یک یک خاتمه یابد.

نیمه دوم نیز دو تیم احتیاط را سر لوحه خود قرار دادند تا گلی را در نیم دوم شاهد نباشیم و تساوی یک بر یک نیمه نخست پایدار بماند.

آتلیه و استقلال نوین با این تساوی، به ترتیب با ۱۲ و ۱۱ امتیاز ؛ چهارم و پنجم گروه الف هستند.

جدول گروه الف لیگ دسته اول پس از پایان هفته هشتم

ارسال دیدگاه