دفعات بازدید: 721

تاریخ انتشار: 1394/11/17 - 17:13

شاهین‌طبع: انسجام دفاعی بازیکنانم باعث پیروزی‌مان بر تیم شهرداری اراک شد

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: انسجام دفاعی بازیکنانم در دقایق پایانی بازی باعث بردمان مقابل شهرداری اراک شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر به نقل از خبرگزاری فارس از ماهشهر، مهران شاهین‌طبع پنج‌شنبه شب در مورد پیروزی تیمش در مقابل شهرداری اراک اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود و هر دو تیم بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

مهران شاهین طبع

وی ادامه داد: با وجود اینکه در لحظاتی از بازی اختلاف امتیازات بسیار کم می‌شد اما معتقدم که هر دو تیم بازی بسیار خوبی را ارائه کردند و شهرداری اراک نیز در کوارتر سوم به بازی برگشت و توانست اختلاف امتیازات را بسیار کاهش دهد.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام خاطرنشان کرد: اما در دقایق پایانی بازی با انسجام دفاعی که بازیکنانم پیدا کردند توانستیم با پیروزی پای از زمین بیرون بگذاریم.

شاهین‌طبع همچنین در مورد بازی آینده تیمش در برابر دانشگاه آزاد گفت: همه بازی‌های این دوره از مسابقات لیگ از حساسیت بالایی برخوردار هستند چرا که برد و باخت‌ها در مرحله پلی‌آف نیز لحاظ می‌شود.

وی تصریح کرد: بازی با دانشگاه نیز همچون دیگر دیدارها برای ما از حساسیت یکسانی برخوردار است و تفاوتی با دیگر مسابقات ندارد و بدون شک تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه دلخواه به کار خواهیم برد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم پتروشیمی بندر امام عصر امروز در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور از تیم شهرداری اراک پذیرایی کرد و با نتیجه ۸۲ بر ۷۱ از سد این تیم گذشت.

ارسال دیدگاه