دفعات بازدید: 871

تاریخ انتشار: 1394/11/19 - 1:27

یاوری:‌ جذب کامرانی هنوز نهایی نشده است

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام تاکید کرد: جذب گارد رأس تیم ملی بسکتبال ایران برای مسابقات غرب آسیا نهایی نشده است.
به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام به همراه دانشگاه آزاد تهران،‌ نمایندگان بسکتبال ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه های غرب آسیا هستند که از ۲۸ بهمن در اردن برگزار می شود. تیم پتروشیمی برای حضور در این مسابقات، از مدت ها قبل مهدی کامرانی گارد رأس تیم ملی بسکتبال را مدنظر داشت و با توجه به نرسیدن تیم کامرانی به مرحله پلی آف لیگ چین، ماهشهری ها در این هفته به جذب این بازیکن نزدیکتر شد.
شاپور یاوری مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام
شاپور یاوری مدیرعامل باشگاه پتروشیمی در این باره توضیح داد: هنوز با کامرانی صحبت نکرده ام و حضور وی در پتروشیمی نهایی نشده است. مذاکرات ما با این بازیکن برای غرب آسیا صورت گرفت.
تیم پتروشیمی برای گرفتن مجوز حضور کامرانی در مسابقات غرب آسیا باید حداقل در یک مسابقه سوپرلیگ ایران از این بازیکن استفاده کند.
 
صدرنشین سوپرلیگ بسکتبال ایران همچنین از هفته قبل برونو ساندوو کروات را به عنوان گزینه دوم خارجی به ترکیب خود افزود، یاوری درباره رضایت از این بازیکن تاکید کرد: تصمیمات نهایی برای پلی آف را باید در جلسه ای با کادرفنی اتخاذ کنیم. در آن جلسه درباره برونو هم تصمیم گیری می کنیم.
ارسال دیدگاه