دفعات بازدید: 1,000

تاریخ انتشار: 1394/11/19 - 1:41

هاشمی : حساس ندانستن بازی فردا توهین به شعور مردم است

به  گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اظهار داشت: شرایط ما مانند همیشه است و سخت تمرین کرده‌ایم و آماده هستیم. طبیعتا یک جاهایی شرایط مان خوب نیست و یک جای دیگر بهتریم و با این مسائل باید کنار بیاییم. در باخت‌ها و ضعف‌هایی هم که داشتیم اول از همه خودم را مقصر دانستم. اساس کار ما بر صداقت و راستی است و امیدوارم شرایط خوبی در بازی حاکم باشد.

مصطفی هاشمی

وی با اشاره به دیدار با پتروشیمی گفت: یقینا این مسابقه حساسیت زیادی دارد و اگر کسی بگوید اینطور نیست به شعور مردم توهین کرده است. پتروشیمی صدرنشین لیگ است و بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد. این مسابقه برای ما متمایز است.

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مورد اینکه گفته می‌شود بیشترین حساسیت بازی به خاطر تقابل مصطفی هاشمی و مهران شاهین‌طبع است، گفت: نمی‌توانم این موضوع را به طور کامل رد کنم. از نظر من ۳، ۴ مربی مانند فرزاد کوهیان، سعید ارمغانی، سعید فتحی و مهران شاهین طبع فراتر از بقیه هستند و شما مجبورید که مقابل آنها بهتر فکر کنید و حواس‌تان جمع باشد. باز هم می‌گویم اینکه به عامه مردم بگوییم این بازی حساسیتش مانند سایر مسابقات است، شعور مردم را به بازی گرفته‌ایم.

هاشمی گفت: برد و باخت در این مسابقه دست خدا است و ما موظف هستیم که تمام تلاش‌مان را انجام دهیم و هیچ چیز هم غیر از مسائل فنی برای برد کمک نخواهد کرد.

دیدار دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندرامام در هفته بیست و ششم لیگ برتر بسکتبال فردا دوشنبه در سالن حکیمیه برگزار می‌شود.

 

ارسال دیدگاه