دفعات بازدید: 2,273

تاریخ انتشار: 1390/10/28 - 3:06

درخشش بانوان کاراته کار ماهشهر در استان خوزستان

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر مسابقات كاراته بانوان انتخابي كاتا جهت اعزام به تهران وانتخابي تيم ملي  روز جمعه در استان اهواز برگزار گرديد. اين مسابقات در رده نوجوانان، جوانان، اميد و بزرگسال برگزار گرديد. در اين رقابت ها ازبازيكنان شركت كننده از پتروشيمي بندر امام، آرزو نعمتي پورو كوثر سعيدي زاده به مقام اول دست يافتند منصوره ساداتي نيز به مقام دوم دست يافت. سميرا ذاكري و الهه نعمتي پور نيز به عنوان بازيكن تيم ملي بدون شركت در اين رقابتها به اردوي تيم ملي دعوت شده اند.

لازم به ذكر است كه خانم زهره آرمان به عنوان سر داور و مسئول مسابقات، ندا صالحي روش و سارا ذاكري به عنوان داور در اين رقابت ها حضور داشتند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :5

  • sara zakeri

    تاریخ : ۳۰ - دی - ۱۳۹۰

    ba salam az sar kar khanome arman be pase tamame zahamatash tashakore faravan mikonam


  • یاسمن

    تاریخ : ۳۰ - دی - ۱۳۹۰

    افتخار آفرینان سلام آرزو الهه سمیرا منصوره و کوثر جان به همه ی شما عزیزان تبریک می گم . بچه ها متشکریم و چشم انتظار تداوم افتخارات و قهرمانیهای شما در سطح کشور و انشاءالله جهانی هستیم .
    آقای کاظمی نزاد ضمن تشکر از شما چرا جوانان برتر در همه ی رشته های ورزشی را مشخص تر معرفی نمی کنید. با تشکر


  • یاسمن

    تاریخ : ۳ - بهمن - ۱۳۹۰

    آقای عیدی وند با تشکر از توجه بی نظیر شما جهت تجهیز باشگاه علم تمرین مخصوصا تهیه ی دستگاههای مورد نیاز آقایان . اما ماههای مدیدی است که خانم نیک نزاد قولی به ما داده اند ولی متاسفانه ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کار بوده اند و مانع از وفای به عهد ایشان شده اند البته تلاشهای ایشان ستودنی است ولی ما تا چه مدت دیگری باید برای تحقق رویای شیرین گام زدن بر کفپوش زیبای سالن باشگاه که قولش را به ما داده اند صبوری کنیم؟!! با تشکر


  • افروز

    تاریخ : ۲۰ - اسفند - ۱۳۹۰

    با سلام و تشکر فراوااان از زحمات سنسی آرمان سارا ذاکری و ندا صالحی روش و تموم هم تیمی های عزیز و زحمتکشم ایشالله که فیکس تیم ملی بشید و روز به روز شاهد پیشرفتتون باشیم.دوستتون داریم زیــــــــــــــــــــــــــــاد


  • سعید

    تاریخ : ۲۴ - اردیبهشت - ۱۳۹۱

    سلام خانم ذاکری میخوام در مورد تکواندو از شما سوالاتی بپرسم با توجه به اینکه شما داور هستید لطف کنید من را راهنمایی کنید.


ارسال دیدگاه