دفعات بازدید: 2,684

تاریخ انتشار: 1394/12/02 - 11:57

مسابقات تنیس‌روی‌میز جوانان خوزستان برگزار شد

اهواز پینگ پنگ

رقابت‌های آزاد و دسته برتر تنیس‌روی‌میز جوانان خوزستان برگزار شد.

 

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس‌روی‌میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: این مسابقات  ۲۹ و ۳۰ بهمن‌ماه در سالن تنیس‌روی‌میز انقلاب اهواز به انجام رسید.

 

وی گفت: ۱۰۶ تنیسور خوزستانی از شهرستان‌های اهواز، آبادان، امیدیه، مسجدسلیمان، شادگان، بهبهان، شوش، رامهرمز، دزفول و ماهشهر در این مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند.

 

دبیر هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان بیان کرد: در پایان این رقابت‌ها و پس از انجام ۱۷۲ مسابقه انفرادی، دانیال کبیری از آبادان بدون باخت قهرمان شد، سامان ذلکی‌نژاد از اهواز در جایگاه دوم قرار گرفت و محمدرضا مهری از آبادان عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

 

وی افزود:‌ علیرضا بابادی‌وند و مهدی لرکیان هر دو از اهواز، حسین بهمنی از رامهرمز، ابراهیم علیپور از آبادان و اشکان ادهمی از اهواز به ترتیب مقام‌های چهارم تا هشتم را کسب کردند و در دسته برتر استان باقی ماندند.

 

بخشنده بیان کرد:‌ آرین کاویانی از اهواز، رضا شلتوکی از دزفول، ارشیا عنایت‌زاده از آبادان و مهدی علیزاده از اهواز به ترتیب با قرار گرفتن در رده‌های نهم تا دوازدهم، از دسته برتر استان خارج شدند.

ارسال دیدگاه