دفعات بازدید: 2,483

تاریخ انتشار: 1394/12/02 - 12:05

رئیس سازمان لیگ‌ پینگ‌پنگ: اقدام تیم رعد دور از جوانمردی بود

رئیس سازمان لیگ تینس روی میز ایران می‌گوید استفاده نکردن تیم رعد از بازیکنان اصلی خود در مصاف با دانشگاه آزاد به دور از جوانمردی در ورزش بود ولی برخورد خاصی با تیم رعد صورت نمی‌گیرد .

داریوش ضرغام پور

به گزارش اولین پایگاه رسمی خبری تنیس روی میز ایران ، داریوش ضرغام‌پور در گفت‌و‌گو با ایسنا، در مورد اظهار نظر سرمربی تیم شهرداری تبریزی مبنی بر باخت تعمدی تیم رعد به دانشگاه آزاد اظهار کرد: در این زمینه باید بگویم ما نمی‌توانیم در کار سرمربی تیم رعد دخالت کنیم که چه بازیکنی را به میدان بفرستد. در دیدار با دانشگاه آزاد سرمربی رعد ترجیح داد با بازیکنان غیراصلی خود به میدان برود و به همین خاطر شکست خورد.

 

او ادامه داد: در این زمینه سرمربی شهرداری تبریز توضیحات خود را به ما ارائه کرد و باید بگویم تغییری در نتیجه دیدار تیم‌های دانشگاه آزاد و رعد رخ نمی‌دهد و در نهایت شاید رعد را توبیخ کتبی کنیم. البته این اقدام به دور از بازی‌ جوانمردانه و همچنین خارج از چارچوب معمول بود.

 

رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز ایران در ادامه به برگزاری مرحله مقدماتی لیگ اشاره کرد و گفت: مرحله مقدماتی لیگ به خوبی برگزار شد و شاهد بازی‌های جذابی در این مرحله بودیم. البته با توجه به درخواست تیم‌های دانشگاه آزاد، رعد و پتروشیمی زمان مرحله پلی‌آف تغییر کرد و به سال آینده موکول شد.

 

ضرغام‌پور افزود: البته از سال آینده تغییراتی در مرحله پلی‌آف ایجاد خواهد شد که از جمله آنها در نظر گرفتن نتایج مرحله مقدماتی و برگزاری هفت دیدار بین‌ دو تیم است. در این مرحله هر تیم به چهار برد برسد راهی فینال می‌شود.

 

او در مورد حضور و تاثیرگذاری بازیکنان خارجی در لیگ نیز گفت: به نظرم بازیکنان چینی در لیگ حضور موثری داشتند و سبب بالا رفتن سطح رقابت‌ها شدند. البته بازیکنان چینی حاضر در لیگ با ملی‌پوشان تیم ملی نیز تمرینات مشترکی را برگزار کردند که به بالا رفتن آمادگی تیم ملی کمک کرد.

 

رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز ایران در پایان خاطر نشان کرد: در این دوره به جوانگرایی توجه ویژه‌ای شد و تیم‌ آیند‌ه‌سازان که متشکل از بازیکنان جوانان و آینده‌دار تنیس روی میز ایران است عملکرد خوبی در لیگ داشت. تیم‌های دیگر نیز به حضور بازیکنان جوان توجه داشتند و از این بازیکنان در ترکیب خود استفاده کردند.

ارسال دیدگاه