دفعات بازدید: 7,289

تاریخ انتشار: 1394/12/02 - 22:49

اصغر نظری : شاهد استقبال چشمگیری در سال ۹۴ از جشنواره شهداء بودیم / مسابقات مدیران در برخی رشته ها برگزار خواهد شد

اصغر نظری رئیس امور ورزش عملیات غیر صنعتی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری ورزش ماهشهر گفت : مسابقات جام شهداء صنایع پتروشیمی منطقه از ۱۵ بهمن ماه در دو رده آقایان و بانوان شروع شده است ضمن اینکه این مسابقات ۱۷ اسفندماه به پایان می رسد.

اصغر نظری

نظری عنوان کرد : در سال ۹۴ شاهد استقبال چشمگیری از جام شهداء بودیم و به طور تقریبی میتوان گفت تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات در سال ۹۴ شصت/۶۰ درصد نسبت به سال ۹۳ افزایش داشته است.

 

وی در ادامه بیان کرد : شرکت عملیات غیر صنعتی هر ساله مسابقات مدیران منطقه را نیز برگزار میکند که طبق روال هر سال مسابقات مدیران منطقه هم در برخی رشته ها تا پایان سال به انجام خواهد رسید.

 

رئیس امور ورزش عملیات غیر صنعتی در خصوص نگاه مدیریت به امر ورزش عنوان کرد : نگاه کلان مدیریت شرکت عملیات غیر صنعتی در بحث ورزش توسعه و نهادینه کردن امر ورزش در بین اقشار مختلف مردم است از این رو ما هم با حمایت های ویژه جناب غلامی مدیرعامل شرکت با انجام همایش ها و مسابقات مختلف سعی بر توسعه بیش از پیش ورزش در شهرستان داشته ایم.

 

اصغر نظری در پایان افزود : امیدوار هستیم بتوانیم میزبان خوبی برای تیم های شرکت کننده در مسابقات جشنواره شهداء صنایع منطقه باشیم و انتظار هم داریم که روسای امور ورزش منطقه کما فی السابق ما را در اجرای این مسابقات یاری دهند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • ناشناس

    تاریخ : ۴ - اسفند - ۱۳۹۴

    با تشکر از شرکت عملیات غیر صنعتی. ولی ای کاش جوایز مسابقات بعد از هر مسابقه اهدا میشد به نظر من اینطوری جلوه ی بهتری داره.


ارسال دیدگاه