دفعات بازدید: 9,667

تاریخ انتشار: 1394/12/14 - 11:31

بنفشه آقایی : بزودی ماهشهر میزبان آموزش دوره داوری پیلاتس کشور خواهد شد

بنفشه آقایی نائب رئیس کمیته پیلاتس استان خوزستان و رئیس کمیته پیلاتس بندر ماهشهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش شهرستان بندر ماهشهر گفت: رشته پیلاتس در شهرستان بندر ماهشهر توسعه خوبی داشته است و بزودی در ماهشهر میزبان آموزش دوره داوری پیلاتس کشور خواهیم بود.

بانوی ماهشهری نایب رئیس کمیته پیلاتس استان خوزستان شد

وی افزود : از آنجاییکه ۳ نویسنده کتاب قوانین داوری پیلاتس خوزستانی هستند، به رسم احترام به تمام ورزشکاران خوزستان تدریس و آموزش کتاب داوری پیلاتس در استان خوزستان و در بندرماهشهر برگزار خواهد شد ضمن اینکه در این دوره رییس انجمن پیلاتس آقای متقیان که خود  از مقام آوران ورزشهای رزمی است یکی از مدرسان این کتاب میباشد ،در این دوره ۲ روزه از سراسر کشور برای شرکت در این کلاس داوری حضور خواهند داشت.

 

آقایی گفت : مسابقات پیلاتس استان خوزستان به شکل مطلوبی به میزبانی خوب پتروشیمی بندرامام در ماهشهر برگزار شد و ما در این دوره شاهد پیشرفت دو چندان بازیکنان در رشته پیلاتس بودیم ضمن اینکه با توجه به برنامه ریزی های خوب سرکار خانم قنبرنژاد رئیس انجمن پیلاتس خوزستان در سال آتی هم شاهد پیشرفت بیش از پیش در این رشته خواهیم بود.

 

وی عنوان کرد: در سال آینده مجددا یک مسابقه برای انتخاب نفرات تیم اداره ورزش ماهشهر در شهرستان برگزار میگردد ضمن اینکه هر شهر میتواند یک تیم رسمی در ۲ بخش گروهی و انفرادی پیلاتس داشته باشد.
بنفشه آقایی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد سهیلا وشاحی در امر ورزش بانوان و سیمین کیماسی در بخش هیات ورزش های همگانی افزود : سال خوبی برای تمامی ورزشکاران از خداوند منان خواهانم و از مدیریت سایت همگانی آقای کاظمی نژاد به جهت فعالیت در عرصه ورزشی و روابط عمومی و اطلاع رسانی تشکر فراوان دارم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 3

کل نظرات :1

  • صفوراقنواتی

    تاریخ : ۱۴ - اسفند - ۱۳۹۴

    با تشکرازاطلاع رسانی به موقع آقای کاظمی نژاد
    اززحمات شما استاد بزرگوار سرکارخانم آقایی تشکرمیکنم امیدوارم که بتوانیم آز تواناییهای شما حداکثراستفاده رو ببریم
    موفق وپیروزباشید درپناه یزدان


ارسال دیدگاه