دفعات بازدید: 3,554

تاریخ انتشار: 1395/01/19 - 12:03

رییس هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان: در سال ۹۴ بیشتر اهداف‌مان محقق شد

رییس هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان گفت: با توجه به شرایط مالی، سال ۹۴ سال نسبتا خوبی برای ما بود و بیشتر اهداف‌مان محقق شد.

حسین سلیمانی رئیس هیئت پینگ پنگ خوزستان

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر حسین سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته، سال تحولات در بخش فدراسیون بود و آقای علیقارداشی به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد. گذشته از این موضوع در سال ۹۴ مشکلات مالی، شدید و به صورت عجیب و غریب بود و وضعیت به صورتی بود که از اداره‌کل ورزش و جوانان پولی دریافت نکردیم.

 

 وی افزود: البته با وجود مشکلات مالی، کار خودمان را انجام دادیم و مسابقات‌مان به صورت مداوم برگزار شد و کماکان نیز افشین نوروزی را هم در تیم‌ملی داشتیم. در بخش باشگاهی نیز سال ۹۴، سال تحول بود و مقام‌های جدید به دست آوردیم و برای اولین بار تیم نونهالان و نوجوانان استان که همیشه در دسته دوم کشور بود، موفق شد در دسته یک کشور نایب‌قهرمان شود و به لیگ برتر برسد و برای اولین بار هم در این رده سنی به مقام سوم لیگ برتر کشور دست پیدا کردیم.

 

رییس هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان گفت: تمرکز ما در سال گذشته روی رده سنی پایه بسیار زیاد بود و همین نیز باعث شد تا این عناوین رقم بخورد. همچنین تیم مناطق‌نفت‌خیزجنوب برای اولین بار قهرمان لیگ دسته یک کشور شد. ضمن این‌که در لیگ برتر کشور نیز دو تیم پتروشیمی بندرامام و آبادان را داریم که قطعا نماینده ماهشهر قهرمان این لیگ خواهد شد. در رده سنی جوانان – امید نیز نماینده استان در جایگاه سوم کشور قرار گرفت. در کل سال خوبی در بخش باشگاهی پشت سر گذاشتیم.

 

وی خاطرنشان‌کرد: در بخش آموزش نیز اقداماتی داشتیم و چندین کلاس ارتقا داوری و مربیگری در بخش آقایان و بانوان برگزار کردیم. مسابقات طرح هوپس جهانی را داشتیم که خوزستان به صورت ویژه در هر دو بخش دختران و پسران دو نماینده داشت.

 

سلیمانی بیان کرد: با توجه به شرایط مالی باید بگویم، سال ۹۴ سال نسبتا خوبی برای ما بود. در بخش بانوان نیز در سطح کشور موفقیت‌هایی حاصل شد و نماینده استان در لیگ برتر و همچنین جوانان – امید کشور، جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

 

وی گفت: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در راستای تحقق ماده ۵۳، کار بزرگی انجام داده است و فکر می‌کنم تحقق آن بتواند تحول چشمگیری در ورزش استان در سال ۹۵ ایجاد کند و فکر می‌کنم در سال جاری با اجرایی شدن این ماده، دیگر دغدغه مالی نداشته باشیم.

 

رییس هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان بیان کرد: در سال ۹۴ طبق برنامه‌مان پیش رفتیم و تقریبا تمام مسابقات‌مان را طبق تقویم ورزشی انجام دادیم و بیشتر اهداف‌مان محقق شد.

ارسال دیدگاه